Skip to main content

Nou, bij ons werkt de servicetool ook niet! De KPN medewerker die ons adviseerde de TV ontvangers om te ruilen, lukte het niet de omruilaanvraag in te dienen. Hij belde me een dag later terug dat het nog steeds niet lukt en of wij het zelf kunnen doen via KPN.com/omruilen.  Niet dus. Wat nu KPN?

Apparatuur controleren en omruilen

Er is een fout opgetreden

 

Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen.

Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Welk type ontvanger heb je nu?


Welk type ontvanger heb je nu?

@Gool Als je een Arcadyan of een Arris hebt, dan lukt het omruilen niet. Heb je een Motorola dan zou het moeten lukken, je moet wel op je eigen thuisnetwerk zitten. Via 4G en bij iemand anders thuis of op je werk lukt dit niet. 


Jammer en helaas …

Het gaat idd. om 2 motorola's

Wij kunnen de gehele procedure via KPN.com/omruilen doorlopen, maar na "voltooien" en de omruiling wordt ingepland, komt de melding Er is een fout opgetreden enz.

Het lukt ons dus niet en de medewerker van KPN die ik aan telefoon heb gehad ook niet.

Gr. Jos van Gool


Beste @Gool,

Ik heb dit probleem bij een KPN medewerker neergelegd, die pakt het probleem op. Heb nog eventjes geduld, want het is erg druk op het Forum. Het wordt opgelost. 👍🏼


Beste @Gool,

Ik heb een reactie gehad van KPN medewerker, zou je je cookies (geschiedenis) eens kunnen wissen? En welke browser gebruik je? Ik krijg van de KPN medewerker te horen dat er geen storing is met de omruiltool. Zou je het nog eens willen proberen als je de cookies hebt verwijderd? 🤔😉


Hoi Dennis,

Ik heb de cookie-geschiedenis verwijderd en gebruik Windows10.

Lukt nog steeds niet de tv ontvangers om te ruilen via KPN.com/omruilen

Ook met de browser Chrome lukt het niet.

Wij houden ermee op om dit online te regelen.

We nemen de tv ontvangers en bekabeling wel een keer mee naar een KPN winkel en ruilen het daar om.

 Bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Jos van Gool

 


Hoi Dennis,

We nemen de tv ontvangers en bekabeling wel een keer mee naar een KPN winkel en ruilen het daar om.

 Bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Jos van Gool

 

Helaas gaat dat niet lukken via de KPN winkel, ze hebben daar geen TV ontvangers. Dan zou je het toch via de klantenservice het moeten regelen @Gool.


Hoi Dennis,

Nu moet ik je toch teleurstellen.

Met 2 motorola tv-ontvangers naar de KPN winkel gegaan in Veldhoven en zonder problemen met 2 gloednieuwe ontvangers weer op huis aan.

Het enige minpuntje was dat de winkelbediende de 2e oude ontvanger niet had afgemeld in het systeem, zodat ik de 2e nieuwe ontvanger niet kon activeren.

Dit was in een mum van tjjd weer opgelost na een telefoontje naar de servicedienst van KPN. 0800 0402

Gr. Jos


Hoi @Gool. Welkom op het KPN Forum. Als eerste onze excuses voor het lange wachten, het is erg druk op het KPN Forum.   Wat vervelend dat onze online tool niet werkte, maar wel goed om te lezen dat jouw ontvangers inmiddels zijn omgeruild in onze winkel. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je. We helpen je graag verder. 


Beste @Gool,

Wat fijn dat het probleem is opgelost, dat je het via de KPN winkel hebt kunnen doen was echt mazzel hebben. Normaal is dit niet de bedoeling, TV ontvangers van Motorola dienen via de juiste weg geruild te worden, en dat is via het Forum of via de KPN klantenservice. Maar ik ben in ieder geval blij voor jou dat het probleem is opgelost.