Skip to main content

goede avond

langs deze weg ik u vragen om mijn 4k ontvangers en modems om te ruilen voor de meest recente producten.

Modem moet worden een Fritz box

tv ontvangers 2 maal 4k de laatste nieuwe

heb dit in het verleden div malen gevraagd maar er gebeurt niks.

graag zo spoedig mogelijk, gezien mijn betaling per maand mag ik er van uitgaan de nieuwste hard ware te kunnen gebruiken

met vriende lijke groet

W.Akker

Dat gaat niet gebeuren. Apparatuur die niet kapot is word niet vervangen. Tenzij de ontvangers Motorola ontvangers zijn en de router een Experiabox v7 of oudere is. Vervangen van goedwerkende apparatuur is zonde van het geld en buitengewoon slecht voor het milieu. 


goede avond

heb ik hier te maken met iemand van kpn of een of andere slimmerik ik wens zo niet behandeld te worden slimpie


U bent hier op het forum.  Hier helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  De strekking van het verhaal blijft in ieder geval hetzelfde.  Apparatuur wordt alleen in geval van defect omgeruild.

 


goede avond

heb ik hier te maken met iemand van kpn of een of andere slimmerik ik wens zo niet behandeld te worden slimpie

Soms krijg je die indruk bij mensen die hier actief zijn, dat het eigenlijk KPN’ers zijn die zich voordoen als klanten (dit is een klantenforum). Maar volgens mij is Nick dat niet. 

Echter, KPN vervangt geen apparatuur die nog goed functioneert (momenteel kan je daaraan twijfelen, maar hierin geef ik ze het voordeel van de twijfel). Dan zou jouw en mijn abonnementsprijs  echt wel hoger zijn. 

Als je een Fritzbox router wilt inplaats of bij je Experiabox Router/modem, dan is het eenvoudigste even te bellen of te chatten. Ik geef je hier de link van klachten, niet bedoeld om die te gebruiken maar omdat er verder geen pagina is, die snel het telefoonnummer en/of de chat box weergeeft. Houdt er rekening mee, je krijgt in beide gevallen eerst blik aan de telefoon/beeld. Je kan dan een medewerker krijgen door in te tijpen of te spreken. “Ik wil een medewerker spreken”

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/


Hallo @Willem Akker ,

De Fritzbox kun je zelf bestellen:

https://www.kpn.com/internet/fritzbox.htm

 

En de 4K-ontvangers krijg je in bruikleen als je overstapt op KPN Hussel met daarbij het 4K-pakket. Dit kun je zelf regelen via Mijn KPN of anders bellen naar 0800-0402.