Skip to main content

Ben idd ook benieuwd of het gelukt is.

Ik heb ook een order bevestiging gekregen maar wacht inmiddels al vier dagen op een SMS.

Ook bij mij is het ordernummer en postcode combinatie niet te traceren 🥲

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Hoi @Douwe T, welkom op ons forum!
Heb je in de tussentijd nog iets gehoord over je TV ontvangers?
Van het weekend was vanwege het stormachtige weer het een en ander vertraagd bij Postnl.

Anders kijk ik natuurlijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Profiel gegevens ingevuld.

Nog steeds niks gehoord over de levering van de nieuwe TV ontvangers.

 


Bedankt voor je gegevens @Douwe T, ik zie dat de ontvangers retour zijn gekomen maar kan helaas niet zien waarom. De track en trace code werkte gelukkig wel met de postcode van het omruilpunt (primera)

Ik heb een nieuwe omruil voor je gestart, de nieuwe ontvangers moeten (morgen) dinsdag 1 maart voor je klaar liggen na 14:30 bij de primera. Je krijgt hierover dadelijk nog bericht!


Toppie 

Inmiddels een SMS bericht en email ontvangen.

Gaat helemaal goedkomen. 🙃


Afgelopen zaterdag bij de lokale prima winkel geweest om de tv ontvangers op te halen, blijken deze daar NIET te zijn.

Zaterdagochtend klanten service gebeld maar deze konden mij niet helpen.

Heb wel een telefoon nummer 070-3013988 van de firma gekregen die de tv ontvangers verstuurd maar die sturen me weer terug naar de klantenservice.

Net klantenservice gebeld maar die stuurd me nu door naar postnl.

Heb nu een van het kastje naar de muur gevoel.

:cry:


Hoi Douwe, bedankt voor je terugkoppeling!
Ik heb even in het systeem gekeken en daar lijkt iets inderdaad niet helemaal goed te lopen. De bestelling was wel doorgezet maar ik zie vervolgens nergens dat ie opgestuurd is. Ik heb het nogmaals geprobeerd, dit keer met levering aan huis. Je krijgt hier dadelijk weer bericht over.

Sorry voor het ongemak! Hou me vooral op de hoogte!


Hoi @Douwe T, ik zie dat mijn laatste verzoek afgewezen is omdat de eerste nog openstond. Ik heb hierover een mail gestuurd naar de logistieke afdeling om dit uit te zoeken. Zodra ik meer weet kom ik bij je terug!


Ik had idd nog niks gehoord of gezien.

Ik wacht rustig af

 


Nog weer even een update vanuit ons @Douwe T, ik zie dat mijn collega's van de logistieke afdeling mijn melding gisteren opgepakt hebben en opnieuw een poging hebben gedaan de ontvangers op te sturen. Als ik in het systeem kijk lijkt ook die niet doorgekomen te zijn. Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan in het systeem. Ik heb ze hier wederom van op de hoogte gebracht.

Bedankt voor je geduld!


Pffffff.

Gaat nu idd wel heel erg lang duren.

 


Goedemorgen @Douwe T, hij lijkt er nu goed in te staan! De verwachting is dat je hem morgen thuisbezorgd krijgt. Je krijgt hier ook nog bericht over!

Ik ga er niet vanuit, maar mocht het toch nog weer misgaan dan kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402. Na vandaag ben ik even een week afwezig dus heb ik er verder geen zicht op. 


Vandaag 18-3 de twee nieuwe tv ontvangers ontvangen.

Vanavond beide gelijk geïnstalleerd en werken perfecto 

Morgenochtend gaan de twee oude gelijk retour.

 

Goed geregeld Thomas 👍


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling Douwe!