Skip to main content

Ik heb nog een ZXV8001  4k STB die prima werkt. Helaas kreeg ik een mail dat deze het vanaf 21 november niet meer doet. Als ik de link volg voor gratis omruilen dan krijg ik een error  “Sorry! , We gaan direct aan de slag om dit voor je op te lossen. Je kan nu 2 dingen doen:” “Probeer opnieuw” "Vraag om hulp”.

 

Als ik eerste kies blijf ik de error krijgen.

Als ik de 2e kies dan kan ik de servicedesk bellen.

Dit gedaan maar SD kreeg ook deze error en kon me niet verder helpen anders dan me aan te raden naar KPN winkel te gaan om hem daar om te ruilen.

Dus naar een KPN winkel (Zoetermeer) maar die gaf aan dat ze geen 4K STB hebben, alleen een gewone. (Medewerker kende dit “oude” model zelfs niet.). Hij gaf aan dat ie hem ook niet kon bestellen, soms krijgen ze die binnen maar hij kon niet zeggen wanneer en hem ook niet voor mij reserveren.

Hoe kom ik alsnog aan een 4K STB die ook na 21 november werkt?

Hoi @PBoelhouwer 
Je kunt het beste hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Soms is het wegens onderhoud aan de kpn-server krijg je zulke foutmelding, later proberen zou helpen.

Via deze link https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

kan je ook andere STB aanvragen.


Hoi @PBoelhouwer 
Je kunt het beste hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Ja dat had ik dus gebeld en kon ze me niet helpen, kregen ook die melding.


Soms is het wegens onderhoud aan de kpn-server krijg je zulke foutmelding, later proberen zou helpen.

Via deze link https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

kan je ook andere STB aanvragen.

Ja dat is de link die ik heb gebruik en de error krijg.

en de error melding krijg ik al een week lang op diverse apparaten/devices als ik inlog.

 

ps. Ook wel bijzonder dat ze wel zien dat ik die ZXV8001 STB heb (anders hadden ze de mail niet gestuurd), maar niet gelijk een nieuw model 4k STB sturen.


Je kan naar een XL kpn winkel gaan, daar hebben ze meer mogelijkheden


@PBoelhouwer zou je het eens met deze link willen proberen? Deze werkt alleen:

  • Als je op je eigen thuisnetwerk van KPN zit

Het werkt niet met het mobiele netwerk of bij een ander netwerk.


Hallo @PBoelhouwer, welkom op het KPN forum. 
Mocht het nog altijd niet lukken, vul dan jouw forumprofiel in. Ga ik de ontvanger voor je omruilen. 


Hallo @PBoelhouwer, welkom op het KPN forum. 
Mocht het nog altijd niet lukken, vul dan jouw forumprofiel in. Ga ik de ontvanger voor je omruilen. 

Forumprofiel zojuist ingevuld. 

Ik kan een foto van de achterkant van de ZXV8001 sturen (met STBID, MAC en SN er op) mocht dit nodig zijn.