Skip to main content
hoi ik heb via mijnkpn me abonnement veranderd maar krijg email dat apparatuur is toegestuurd maar de bijlagen kan ik niet openen op pc en niet op mijn iphone6.Dus nu weet ik niet wanneer en hoe alles in ze werkt gaat heb beneden internet tv en boven digitenne.Maar krijg nu een kastje erbij voor boven en digitenne opgezegd.Hoe lang is de afloopperiode voor digitenne?En waarom kan ik de bijlagen niet openen? En waarom doet het pluspakket (nog) niet?Zo veel vragen maar weet niks en chat via contact doet het niet en 0800 is overbezet.Ik vind het raar dat ze geen contact opnemen .
Hoi @vinneke76, Als ik het goed begrijp heb je jouw Digitenne abonnement opgezegd en heb je bij je tv abonnement een extra HD ontvanger afgesloten. Zeg ik het zo goed? Waarom je de bijlage niet kan openen, weet ik niet. Ik kan je wel uitzoeken wanneer je jouw nieuwe ontvanger ontvangt en wanneer je Digitenne abonnement stopt. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
ik heb ontvanger en nieuwe xperia modem ontvangen maar oude ontvanger geeft foutcode nieuwe ontvanger werkt wel maar hoop dat oude ontvanger boven wel werkt.En moet ik handmatig zelf channel plus activeren? En ja graag zou ik weten wanneer digitenne afloopt.vriendelijk bedankt
Hoi @vinneke76, Welke foutcode krijg je precies te zien op ''oude'' ontvanger? Het pluspakket is al actief, je kunt in dit overzicht vinden welke kanalen onder het pluspakket vallen. Je Digitenne is al afgelopen, de ontvanger is vervangen door je nieuwe HD ontvanger.
Dank u voor de moeite maar alles is geregeld nieuwe beneden oude boven en alles werkt alleen de communicatie ging zeer moeizaam in het begin eigenlijk geen .Maar ben nu tevreden, toch bedankt
@vinneke76, Goed om te lezen dat alles geregeld is en de nieuwe ontvanger beneden werkt en de oude ontvanger boven. Jammer dat je een moeizame communicatie hebt ervaren, waar kwam dit door? Ik ben in ieder geval gerustgesteld dat je toch tevreden bent en hoop je weer eens terug te zien op het forum als je weer een vraag hebt. 🙂

Reageer