Skip to main content

Goedendag,

Graag wil ik mijn tv ontvangers omruilen voor de nieuwe versie met Bluetooth. Wij hebben ze namelijk netjes in de kast staan, maar moeten daarom de deur open laten staan om ze te bedienen.

Ik heb geprobeerd dat in de kpn app te doen maar kan het niet vinden. Thuis hebben wij kpn totaal (compleet). Zijn ook al lang klant bij jullie, dus zou wel graag zien dat het mogelijk is.

hoor graag van u,

mvrgr, Hans

Dat kan alleen als je het 4K abonnement neemt en daar zit je dan wel 6 maanden aan vast.

Als je geen 4K tv hebt, voldoet de huidige ontvanger. 

Welke KPN IPTV ontvanger heb je nu? 

 

Je wilt de ontvanger waarschijnlijk in de kast zetten, dat kan met de 4K ontvanger, die werkt met een bluetooth AB, maar kan ook infrarood werken. 


Hoi Joop,

Dank voor je reactie.

wij hebben nu de hmb2260 en die werkt helaas niet met de deur dicht.


De optie voor de nieuwe decoder is helaas om tijdelijk een 4K abonnement te nemen.

 

Of draadloze infrarood verlengers, zie o.a. hier. 

Mijn voorkeur gaat uit na Marnitek, omdat die alle frequenties aankan (als ik het goed heb).

Ik had vroeger die kegelvormige van Marnitek, nu zet ik voor de blu-Ray speler het schijfdeurtje iets open en de decoder staat onder de TV (vroeger stond er heel erg veel in de kast). 


Ik had inderdaad ook aan een infrarood ontvanger gedacht, maar ga toch eerst nog even bellen met de kpn. Volgens mij heb ik namelijk een 4K abonnement maar kan dat niet ergens terugvinden in mijn kpn.
Laat wel weten of zij een oplossing hebben.Â