Skip to main content

Ook ik ben een oud XS4ALL klant en net als Remco, helaas heb ik wel iets beters te doen dan onder werktijd of in mijn vrije tijd te bellen (en waarschijnlijk in de wachtrij staan). Het is 2024, dan verwacht ik toch iets meer werkende(!) digitale processen dan de helpdesk bellen. De omruilwizard werkt niet, de chatbot kan me niet verder helpen, als oud-xs4all klant kan de bot me ook niet doorverbinden met een medewerker, mailen met de klantenservice is zo te zien geen mogelijkheid…

Vandaag en gisteren geprobeerd, maar de wizard komt niet verder dan “Oeps, er gaat iets mis”.

Kunnen jullie vanaf hier iets regelen moderators?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Als oud XS4ALL klant kun je het beste rechstreeks met de service desk van XS4ALL bellen. Dat kan vanaf morgen ochtend 0800 uur weer onder tel nummer 020 398 76 66. Je kunt ook op een moderator wachten, maar dat kan een paar dagen duren.


U heeft waarschijnlijk een fritzbox. Dan werkt die tool niet. Die tool werkt alleen bij KPN modems.


Ha @Lvanas, welkom! Op dit moment werkt de omruiltool even niet! Het klopt wat Joris62 zegt: op het moment dat je een XS4ALL abonnement hebt, dan moet je nu dus toch even bellen met hen (020-3987666). Mijn collega's kunnen dan de ontvanger omruilen voor je. 


Reageer