Skip to main content
Ik wil op mijn 2de tv ontvanger Netflix kijken, maar dit is nog een VIP1903.

Deze wil ik graag omwisselen met een ontvanger die wel Netflix heeft.



Via de service-tool kwam ik niet verder omdat deze al aangeeft dat ik een ontvanger heb die Netflix heeft.

Hier zou eigenlijk een optie bij moeten zitten om meerdere ontvangers om te ruilen.



Ik hoor graag hoe ik deze kan omwisselen.



Alvast bedankt,

Jaco Heinen
Goedemiddag @JacoHeinen. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt om de tv-ontvanger om te wisselen. Ik zal voor je uitzoeken of ik de tv-ontvanger voor je kan omruilen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Verder zou ik je willen vragen om het serienummer van de VIP1903 tv-ontvanger achter te laten in het "Persoonlijke Opmerkingen" veld. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. Je kan de tv-ontvanger omruilen bij het dichtstbijzijnde servicepunt (Jumbo). Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Donderdag 14 maart ligt het pakketje voor je klaar, Laat je mij weten of het gelukt is?
@JacoHeinen Heb je de 2e ontvanger omgeruild op het servicepunt kan je inmiddels ook Netflix bekijken op de 2e televisie?
Ik heb de ontvanger afgelopen donderdag omgeruild. Bedankt voor je snelle en duidelijke service @Vikash
Graag gedaan @JacoHeinen. Goed om te lezen dat het allemaal gelukt is. 😊

Reageer