Skip to main content

Oude Motorola VIP 1963  omruilen zodat ik netflix kan kijken.

KPN tool gebruikt en omruilafspraak gemaakt.

 mail KPN

Uw afspraak

Uw afspraak

Datum:
Donderdag 2 april 2020
Tijd:    12:00 en 18:00
Referentienummer:    1008715840

Donderdag 2 april 2020 een sms met de verwachte aankomsttijd van de koerier

Website vervoerder track and trace:

donderdag 2 april 2020

tussen 18:00 en 21:00 

Ondertussen is 22:22 uur geen SMS en geen ontvanger.

  1. U krijgt op Donderdag 2 april 2020 een sms met de verwachte aankomsttijd van de koerier.
  2. Zet de oude apparatuur en stroomadapter(s) die u omruilt alvast klaar. De koerier heeft een doos bij zich om uw oude apparatuur in te verpakken. Dit hoeft u zelf dus niet te doen.
  3. U krijgt direct het pakket met uw nieuwe apparatuur van de koerier.

Dus de oude ontvanger na zoveel uur geen TV kijken maar weer aangesloten.

Is dit normaal?

 

 

Voor het eerst dat ik zoiets zie. Misschien heeft ie een ongeluk gehad of een lekke band. Morgenvroeg maar weer even naar track and trace kijken lijkt me het beste. Of bellen met de vervoerder.


Vervolg:

https://mijnafspraak.reviva.nl/Appointment (lijkt toch website bezorger)

ORDERNUMMER:
3914892
GEREGELD!
 
 Beste meneer/mevrouw E.H. Vos,
 
Reviva komt donderdag 02 april tussen 18:00 en 21:00 jouw bestelling bezorgen.
Er wordt een mail ter bevestiging gestuurd naar
 
Op het moment dat onze medewerker onderweg is naar Meerpaal , 9732AE in GRONINGEN zal hij/zij 15 minuten voor de bezorging bellen met telefoonnummer 06xxxxxxxxx.
 
Je hebt ervoor gekozen om je te legitimeren aan de deur met je identiteitsbewijs met identificatienummer

Mail naar klantenservice Reviva!!

Antwoord Reviva:

Beste meneer Vos,

Dank voor uw bericht, helaas heeft u een automatische afspraak binnen gekregen van KPN. Het is zo dat wij van Reviva zelf de afspraken maken met de klant. Wij zouden aankomende zondag langs kunnen komen tussen  09:00 en 13:30  of tussen 13:30 en 18:00. Graag horen wij van u terug.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice, Reviva


@Henk Vos, dit laatste bericht geeft aan dat je hem zondag ontvangt, klopt dat? Heb je dat nu afgesproken? Dan ga ik er vanuit dat je hem zondag krijgt! Mocht er nog onduidelijkheid zijn, dan hoor ik het graag en help ik je hiermee verder!


Op https://mijnafspraak.reviva.nl/ stond nog steeds donderdag 2 april 18.00 tot 21.00

Heb dit nu aangepast naar zondag 05 april tussen 13:30 en 18:00 en wacht voorlopig braaf op de mail die ze ter bevestiging zullen sturen.

En maar hopen dat goed komt.


Tja, geen bevestigingsmail natuurlijk.

Maar zojuist wel een telefoontje: ik sta over 5 minuten bij u voor de deur !!

Alles in goede orde ontvangen en Netflix werkt naar behoren.

Eind goed al goed:point_up:


Fijn om te lezen Henk! Veel plezier ermee, en vooral met Netflix natuurlijk :blush:


Reageer