Skip to main content

Ik krijg een aanbod van een ander, waarbij ik wel gebruik maak van KPN onder dezelfde voorwaarden, maar dan veel goedkoper. Ook zie ik dat als ik opnieuw een abonnement afsluit bij KPN het mij tientjes scheelt. Is het nodig dat ik mijn abonnement afsluit om vervolgens weer aan te sluiten?

Ik krijg een aanbod van een ander, waarbij ik wel gebruik maak van KPN onder dezelfde voorwaarden, maar dan veel goedkoper. Ook zie ik dat als ik opnieuw een abonnement afsluit bij KPN het mij tientjes scheelt. Is het nodig dat ik mijn abonnement afsluit om vervolgens weer aan te sluiten?

Nee, dat kan niet meer. KPN heeft  een nieuwe policy. Je moet eerst 6 maanden naar een ander gaan voor je weer een nieuw KPN jaar contract kan afsluiten. (Overigens is die korting geen echte korting, je betaald het omdat je een nieuw jaarcontract afsluit). Na dat jaar is de opzegtermijn 1 maand. 


Ik krijg een aanbod van een ander, waarbij ik wel gebruik maak van KPN onder dezelfde voorwaarden, maar dan veel goedkoper. 

Welk aanbod is dat dan als ik vragen mag? Onder dezelfde voorwaarden lijkt het mij sterk. Andere aanbieders maken gebruik van het netwerk van KPN (Wholesale) maar niet van dezelfde voorwaarden van de provider KPN. Dat zou gek zijn. 


Hi @GenM! Welkom hier bij ons KPN Community. Bedankt voor je vraag hier. 
Als ik het goed begrijp is het voordeliger om je abonnement af te sluiten bij een andere aanbieder? Een andere aanbieder heeft haar eigen voorwaarden, klantenservice, etc. 
Aan de andere kant geef je aan dat het een tientje scheelt als je je abonnement opnieuw afsluit bij ons. Welk abonnement heb je op dit moment bij ons? :blush:  


Hi GenM! Helaas hebben we geen reactie meer van je gezien. Ik neem aan dat je er inmiddels uit bent gekomen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! We denken graag met je mee. 


Reageer