Skip to main content

Dag KPN,

Ik ben al vele jaren tevreden klant bij jullie, en dat wil ik ook graag blijven.

Nu is het volgende het geval: Ik moet helaas half januari 2025 vanwege de verkoop van onze huurwoning door de verhuurder noodgedwongen mijn woning uit. Daarom zal ik tijdelijk op een vakantiepark of camping moeten verblijven, tot ik een andere woning heb kunnen kopen. Op het adres van deze huurwoning heb ik echter nog t/m april een KPN abonnement. Vanwege het tijdelijk wonen op een camping/vakantiepark heb ik dus geen vaste TV / Internet aansluiting… een verhuizing doorgeven wordt daarom lastig. 

Nu zag ik dat jullie ook Digitenne aanbieden voor mensen die bijv. op de camping TV willen kijken. Is het misschien mogelijk om hiervan gebruik te gaan maken i.p.v. het vaste Internet & TV (KPN Thuis) abonnement wat nog loopt tm april?

Op deze manier zou ik namelijk wel TV kunnen blijven kijken én klant kunnen blijven.

Ik hoor het graag! Alvast bedankt. 

Dit is een community van en voor klanten van KPN. 

Bel svp met 0800 0402 en vraag naar de verhuisdesk. Zij hebben een goede tijdelijke oplossing voor deze situatie. Veel geluk in de nieuwe woning alvast. 

Mocht het bellen je niet uitkomen ​@Jobbaleem  dan kun je ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden.

@RJW59 en ​@huistijger, bedankt voor jullie reacties! Ik ga bellen!

Reageer