Skip to main content

Klopt het dat ondemand bbcfirst en abc channel en Fox weg zijn bij nieuwe uitleen , baal hiervan maakte er veel gebruik van. Van mij mag de oude uitleen weer terug. Was veel overzichtelijke.

Hoi @Pajo 116, welkom hier. Het is mij niet helemaal duidelijk wat je met de nieuwe uitleen bedoelt? Nieuwe menu of ontvanger? En bedoel je met on demand het terugkijken? Want je kan niet alles terugkijken, dit heeft met de rechten te maken. 


Wat een vreselijk misser van KPN dat je niet meer On Demand kunt gaan naar buitenlandse zenders. BBC First on demand was eigenlijk het enige aantrekkelijke van tv kijken. 

Ik heb een paar uur ge-chat met een medewerker van KPN. 

Eerst begon hij over “rechten”. Toen maakte ik hem duidelijk dat vrienden met het oude KPN menu de optie On Demand nog wel hebben.

Toen begon hij over mijn TV toestel. en of hij bedraad was. 

Toen begon hij over resetten en of de update wel volledig is geweest. 

Kortom bij KPN was het dubbeltje nog niet gevallen. Ik geef niks om sport of shows. Het pluspakket is oubollig. En het enig was nog echt de moeite waard was zijn de series op On Demand van BBC first.

Van mij mag het oude menu ook weer terug. Slechte zaak KPN!!! 

 

 

 


Qua aanbod is er niets veranderd in het nieuwe menu. Het staat alleen ergens anders. Onder Film en Series. Is er dan een film of serie niet te zien of terug te kijken is, dan ligt het aan de rechten. Dat bepalen wij niet, dat doen de zenders en de programmamakers. 


Dit is geen antwoord op de eerdere vraag! Gisteren is het menu van onze tv ook software matig aangepast.

Ook wij zien de menu optie “On Demand” niet meer terug. Het gaat dan met name om de series op BBC First (Barnaby/ Midsomer murders etc.). Deze series zie ik niet meer terug op de menu structuur.

U geeft aan dat deze nog aanwezig zijn en er niets is gewijzigd. Maar waar?  


Dit is geen antwoord op de eerdere vraag! Gisteren is het menu van onze tv ook software matig aangepast.

Ook wij zien de menu optie “On Demand” niet meer terug. Het gaat dan met name om de series op BBC First (Barnaby/ Midsomer murders etc.). Deze series zie ik niet meer terug op de menu structuur.

U geeft aan dat deze nog aanwezig zijn en er niets is gewijzigd. Maar waar?  

 

Als ik het antwoord van Bart-Z goed begrijp, staat het nu onder de Map Films en Series.

Dus nieuwe map en andere naam.

Kan je kijken of dit ook bij jou klopt? 

 

P.S.

Het is een topic van 9 maanden geleden. 


In de map Films en Series kun je terug kijken. Voorheen  kon je via On Demand naar BBC First en hier gewoon een serie bekijken. Dit had niets van doen met terug kijken naar een andere dag! 


In de map Films en Series kun je terug kijken. Voorheen  kon je via On Demand naar BBC First en hier gewoon een serie bekijken. Dit had niets van doen met terug kijken naar een andere dag! 

 

Een andere optie is, opnemen.

Dat doen wij altijd.

Maar ik begrijp dat je een “oudere” serie wilt kijken.


Klopt. Had niets met terug kijken van doen.


En als je de zoekfunctie gebruikt? Want je zou of via series of via de zoekfunctie de series moeten kunnen vinden indien nog beschikbaar. 


Terugkijken kan gewoon via de GIDS.

De series van BBC First staan onder “Series” in het menu.