Skip to main content

Hallo Kpn,

Zojuist de film jungle cruise gehuurd, helaas wil deze niet afspelen.

Graag een oplossing, 

 

​​​​​​Alvast bedankt, 

Met vriendelijke groet, 

Niels. 

Hallo Kpn,

Intussen een nachtje verder, de film wil nog steeds niet starten. Het gaat alleen om Jungle Cruise, andere film doet het wel.

De ontvanger, arris vip 2952, uitgezet en weer opgestart. Maar helaas geen verbetering.

Nog steeds graag een oplossing,

Groeten Niels. 


Hallo @NielsvanHeur, welkom en bedankt voor jouw signaal!

Het idee van het KPN Forum is dat klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar van tips en elkaar van tips en advies voorzien over KPN-gerelateerde zaken. Medewerkers van KPN, zoals ik, zijn ook aanwezig. We zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat alle informatie goed vindbaar is. Als je er onderling echt niet uitkomt kunnen we inhoudelijk bijspringen, maar we kunnen niet direct op vragen reageren: dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt.

Meerdere klanten schijnen tegen dit probleem aan te lopen: dit gaan we onderzoeken en we nemen jouw klantgegevens daar in mee. Zodra er een update is, krijg je een terugkoppeling via dit topic! 


Inmiddels is het duidelijk dat er een storing was, deze is inmiddels verholpen! Kun jij checken of de film nu wel weer afspeelt?


Hallo shyrin, 

Ik zie net dat je nog een tweede bericht had gestuurd, deze heb ik gemist. 

Gisteren verschillende keren geprobeerd tot ong 17u. Daarna iets anders opgezet met de Kids.

Zojuist kreeg ik de film niet meer geopend omdat de tijd voorbij was. Ik weet dus niet of het opgelost is. 

Groeten Niels. 

 

 


Ah, de huurperiode van deze film is 48 uur. Ik heb gezien dat jij je klantgegevens al ingevuld had in jouw forum profiel: ik heb de kosten van de film gecrediteerd. De kosten krijg je verrekend met een volgende factuur. Excuses voor het ongemak, hoor… Mochten jullie de film opnieuw willen bekijken, dan kunnen jullie het opnieuw huren!


Dank je!