Skip to main content

Hoi, ik heb een tv boven en eentje beneden in mijn huis, beide hebben hun eigen zwarte kastje. Ze zijn wel met elkaar verbonden (ik weet niet precies hoe dat werkt maar zal standaard zijn) dus als ik beneden iets opneem zie ik het boven ook. Nou vroeg ik me af of het mogelijk is om een film te kopen met KPN On Demand, en die dan boven en beneden gelijktijdig af te spelen, dus dat iemand boven hetzelfde ziet als beneden. Alvast bedankt!

Hi yaraa, welkom op het forum. 

Dit moet mogelijk zijn, je koopt namelijk een tijdslimiet op een stream. Dat betekent dus dat je een film voor 48 uur non-stop kunt streamen. Kan het nu helaas niet zelf testen. Laat het even weten of het gelukt is. 


@yaraaa, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


@yaraaa, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Mijn excuses! Ik wilde reageren als ik het had geprobeerd, zodat ik kon laten weten of het werkte. Helaas is het er niet meer van gekomen, dus kan ik niet laten weten of het werkt. In elk geval bedankt voor je antwoord, mocht ik het nog uitproberen zal ik het laten weten!


Geen enkel probleem, graag gedaan. 

Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn. :relaxed: