Skip to main content
Beantwoord

On Demand films starten alleen als ontvanger ingesteld staat op SD

• August 4, 2019
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

hallo
Ik heb hetzelfde probleem, dat de film niet start. ik heb wel 100Mb dsl
Wat is dan de oorzaak?
Nu moet ik elke keer overschakelen van HDnaar SD als ik on demand wil kijken

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van deze

Beste antwoord door Erik van KPN

Dank je, mogger. Zoals ik al dacht stond je profiel inderdaad niet goed ingesteld. Dit heb ik aangepast. Je kunt nu allebei je ontvangers op HD zetten en alles in HD gebruiken. Kan wel zijn dat je even de ontvanger moet herstarten voor hij het goed pakt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 5, 2019
Hoi , mogger, welkom op het forum! Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt. Dit omdat in het topic waar je reageerde het wel klopte dat On Demand alleen op SD werkt. Maar als jij 100 Mbit hebt, dan zou het bij jou ook met HD prima moeten werken. Dus ik verwacht dat er hier in je profiel iets niet helemaal goed afgesteld staat. Dit kijk ik graag even voor je na. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan heb 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 5, 2019
Hallo Erik,
ik heb de gegevens ingevuld

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 6, 2019
Dank je, mogger. Zoals ik al dacht stond je profiel inderdaad niet goed ingesteld. Dit heb ik aangepast. Je kunt nu allebei je ontvangers op HD zetten en alles in HD gebruiken. Kan wel zijn dat je even de ontvanger moet herstarten voor hij het goed pakt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 6, 2019
Erik,
Dank voor de snelle actie☺️het werkt.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 7, 2019
Mooi zo, goed om te horen 🙂