Skip to main content

Vandaag de klantenservice gebeld dat ik de extra tv box niet wil. Maar dat is te moeilijke om dat gewoon vriendelijk te vermelden dat dat niet kan. Krijg allen maar vragen waarom ik deze besteld heb. Als ik dan vermeld dat de Netflix en Amazon app telkens vast loop, krijg ik te horen dat ze deze niet hebben op de tv box. Sorry  hoor amateurs maar Netflix kanaal 200 Amazon kanaal 203. De medewerkers weten niet eens waar ze zelf over praten. Na wat uit leg van mijn kant op wel kanaal dit dat zit en wat het probleem is, krijg je als antwoord, dan stream u deze toch van af u telefoon naar de tv. Lekker klant vriendelijk allemaal. Maar de bestelling kunnen ze niet meer aanpassen. Nou heb de medewerkster maar vriendelijk bedankt, en medegedeeld dat ik er maar over na ga denken om me abonnement bij kpn plus 3 telefoon abonnement ergens anders onder te brengen. 

Bentbu een nieuwe klant? Of een bestaande klant? Heeft u misschien nog een oud abonnement? 


Vandaag de klantenservice gebeld dat ik de extra tv box niet wil. Maar dat is te moeilijke om dat gewoon vriendelijk te vermelden dat dat niet kan. Krijg allen maar vragen waarom ik deze besteld heb. Als ik dan vermeld dat de Netflix en Amazon app telkens vast loop, krijg ik te horen dat ze deze niet hebben op de tv box. Sorry  hoor amateurs maar Netflix kanaal 200 Amazon kanaal 203. De medewerkers weten niet eens waar ze zelf over praten. Na wat uit leg van mijn kant op wel kanaal dit dat zit en wat het probleem is, krijg je als antwoord, dan stream u deze toch van af u telefoon naar de tv. Lekker klant vriendelijk allemaal. Maar de bestelling kunnen ze niet meer aanpassen. Nou heb de medewerkster maar vriendelijk bedankt, en medegedeeld dat ik er maar over na ga denken om me abonnement bij kpn plus 3 telefoon abonnement ergens anders onder te brengen. 

Ik vind persoonlijk dit verhaal onsamenhangend. Ik kan me zomaar voorstellen dat de klantenservice het ook niet goed begreep. Want begrijp ik het goed dat je een nieuw abo hebt afgesloten met 2 tv+ boxen en na de bestelling terug wilt naar 1 tv+ box?
Ik snap ook de uitleg van de kanalen met de apps niet helemaal. De apps zijn toch gewoon aanwezig op de ontvanger of bij tv+ eventueel zelf toe te voegen? Dat er op die kanalen verwijzingen zijn is leuk maar het gaat er toch om dat je vastlopers hebt.

Techniek werkt nu eenmaal niet altijd goed en dat zal elders echt niet anders zijn. Mijn advies is om de problemen die er zijn in kaart te brengen en op te lossen. Via het forum of via de klantenservice. Dreigen met weggaan is geen oplossing.

 


Klopt de apps zijn ook gewoon aanwezig op de ontvanger. Maar als je als klantenservice niet eens weet wat je aanbiedt of op de ontvanger zit. Moet je beter opgeleid worden. En dan gaat het ook nog op de toon die de mevrouw de klant te woord staat. Totaal niet klantvriendelijk of klant gericht. Plus als je iets aan biedt op je ontvanger moet het wel werken, en niet half werken. Dan moet je het ook niet aanbieden. Als.het product niet werkt.  En na 4 keer bellen in 5 maanden tijd dat het niet werkt zou je als kpn gewoon gratis de box moeten omwisselen. Service heet dat. En niet zeggen dan maar streamen via uw telefoon naar de tv. 


De box omwisselen heeft denk ik geen zin. Op een andere box zal het waarschijnlijk net zo goed niet werken. 

Op de TV+ box wel denk ik. Maar die krijgt u alleen alsu het abonnement aan laat passen.


Probeer het eens via de app menu de app op te starten en niet via het kanaal 200 - 203
Gaat dat dan beter?