Skip to main content

Ik kijk niet zoveel TV maar soms wil ik wat zien en dan doe ik dat via de PC met een kabelverbinding.

Heel vaak valt het beeld dan weg en gaat er iets draaien in het midden van het beeld,

Als er iets ergerlijks is dan is dit het wel.

Het is nu al standaard dat ik het programma ook opneem en zodoende niets hoef te missen, maar moet je daar 70 euro per maand voor betalen.

Het valt mij op dat in de reclame sfeer de ene aanbieder het nog beter voor elkaar heeft dan de andere, maar mijn ervaring is dat het enige wat ze goed voor elkaar hebben het innen van het maandbedrag is, dat is nog nooit fout gegaan

Nu kom ik niet op NPO3, KPN krijgt het in zijn bol, alleen de nieuwe klanten worden behandeld als mensen.

Als ik het zoal lees dan moeten ddee oudere klanten hun bek houden en ze mogen blij zijn dat ze uberhaupt gebruik mogen maken van deze wan-product aanbieder


Hoi @Koosr1946, welkom terug! Jammer te horen dat je problemen ervaart bij het kijken via de iTV website. Je geeft aan dat je dit op de PC doet, ik neem dan aan dat dit een Windows apparaat is? Welke browser gebruik je?  En, ervaar je ook problemen als je via de tv ontvanger kijkt?  Daarnaast is het ook belangrijk om te weten wat je haalbare internetsnelheid is. Kun je met die PC eens een speedtest doen? 


Hallo Eric, als mijn vrouw tv kijkt en ik wil iets anders zien dan kan ik of naar boven gaan of in de kamer blijven zitten en het dan via de PC gaan kijken.

Ik gebruik al vreselijk lang, langer dan 15 jaar, Firefox en dat ga ik ook niet veranderen, heb de anderen allemaal geprobeerd, maar kwam steeds weer uit bij FF.

Verder Windows10.

Snelheid DL 198, UL 232

Gewoon tv kijken geeft geen problemen, zo nu en dan een spontane herstart (ondanks vervanging van het kastje) en dat is heel ergerlijk als je 3 minuten moet missen

Ik hoop dat er een oplossing is voor het kijken via de PC


Met die snelheidswaardes, en die browser, zou het ook gewoon goed moeten werken. Zou je jouw forumprofiel willen invullen, Koos? Laat even weten hier als je dit gedaan hebt. Dan ga ik aan onze kant een kijkje nemen.


Ik heb het profiel ingevuld


Dank je, @Koosr1946. Ik zie hier niet direct iets dat eruit springt. Dus ik heb een melding aangemaakt voor de achterliggende afdeling. Die gaan hier naar kijken en nemen, als dat nodig is, telefonisch contact met je op. Je krijgt een bevestiging van deze melding per sms en e-mail.


Misschien is er al iets aan gedaan, nu al een paar dagen geen probleem meer gehad.

In elk geval bedabkt voor de moeite en je mag het wel sluiten