Skip to main content

Volgens deltafiber die in de gemeente Heusden glasvezel aan gaat  leggen ondersteunen  jullie tot 2023 de huidige tv-zenders klopt dit?

Postcode 5255 AB 

 

Hoe bedoel je 'ondersteunen jullie de huidige HD zenders'? Dat KPN tot 2023 geen aanpassingen doet in haar TV aanbod? Of heb je het over analoge TV? Dat is namelijk niet aan KPN.


Volgens deltafiber stop in 2023 kpn met het ondersteunen van de tv zenders, dus worden we gedwongen om een andere provider (lees glasvezel)te nemen 


Volgens deltafiber stop in 2023 kpn met het ondersteunen van de tv zenders, dus worden we gedwongen om een andere provider (lees glasvezel)te nemen 

Los van de vraag of daar überhaupt iets van waar is: het duurt nog 3 jaar. Dus ik zou er voorlopig nog maar niet wakker van liggen.


Volgens deltafiber die in de gemeente Heusden glasvezel aan gaat  leggen ondersteunen  jullie tot 2023 de huidige tv-zenders klopt dit?

Postcode 5255 AB 

 

Je kunt vast ook nog wel na 2023 een abonnement op KPN afnemen bij KPN. Wat betreft het zenderpakket : Dit wijzigt regelmatig. Geen garantie dus dat alle zenders in 2023 nog beschikbaar zijn.

 


Het probleem is dat ze nu glasvezel aanleggen in de gemeente Heusden, later betaal je 650, euro meer 


Dat is heel wat anders.  650 euro extra heeft niets met het zenderpakket van KPN te maken. 

Ze proberen jou gewoon te verleiden om over een paar jaar klant te worden. En dan schrijven ze jou dat je tot die tijd nog wel goed zit bij KPN. Maar na 2023 zit je ook nog steeds goed bij KPN. 

 

 


Het probleem is dat ze nu glasvezel aanleggen in de gemeente Heusden, later betaal je 650, euro meer 

Altijd mee doen. Je zit er hoogstens een jaar aan vast. Daarna kun je altijd weer terug naar KPN. 


Ik zie dat je vraag inmiddels beantwoord is @Almc. Mocht je glasvezel willen, dan moet je meedoen, anders wordt het na die tijd een dure grap. Denk even wat het handigst is voor je, ook met oog op de toekomst.


Zorg er minimaal voor dat de glasvezel meteen bij je huis na binnen gaat.

Meestal kan dat ook zonder abonnement.

 

Ik heb glasvezel en ik ben heel erg tevreden over KPN glasvezel. 

Ik kan het aanbevelen.