Skip to main content
Beantwoord

ondertiteling

• December 1, 2020
  • 2 reacties
  • 150 keer bekeken

Zenpa
Topper
Forum|alt.badge.img

Sinds vandaag (1-12-2020) wordt de ondertiteling van opgenomen programma's voorgelezen. Dat gebeurt, spontaan, ongevraagd, is niet door mij ingesteld. Updatefoutje? Bug? Hoe zet ik dat weer uit? Graag advies. Hans F.

Beste antwoord door Zenpa

Inmiddels contact gehad met KPN, na overleg de programmering verwijderd en opnieuw ingesteld. Daarna heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Oorzaak blijft een raadsel, maar het is in deze zin 'opgelost'.

Ik beschouw het als een eenmalig incident, meld me weer als het zich opnieuw voordoet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • December 5, 2020

Hoi @Zenpa, Welkom op het forum.

Het is inmiddels al een aantal dagen geleden dat jij je bericht gepost. Is het inmiddels al opgelost? zo niet ga ik graag voor je aan de slag. 

Zenpa
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • December 6, 2020

Inmiddels contact gehad met KPN, na overleg de programmering verwijderd en opnieuw ingesteld. Daarna heeft het probleem zich niet meer voorgedaan. Oorzaak blijft een raadsel, maar het is in deze zin 'opgelost'.

Ik beschouw het als een eenmalig incident, meld me weer als het zich opnieuw voordoet.