Skip to main content

Een aantal maanden geleden kocht ik de google chromcast. Hierop de KPN interactieve app op geïnstaleerd en we konden tv kijken. Via instellingen kon je tamelijk eenvoudig de ondertiteling inschakelen. Dit gebruiken we veel om dat mijn vrouw slecht horend is.

Nu is de interactieve app onlangs veranderd/aangepast. Maar nu is tv kijken met ondertiteling niet meer mogelijk. Zodra je de ondertiteling activeert en weer terug gaat naar het programma. Gaat het beeld na 2 sec in de fout en wordt de kpn app er uit gegooid.
Diverse dingen geprobeerd. Opnieuw inloggen, chromecast opnieuw opgestart. Maar geen succes. Elke keer weer hetzelfde. En elke keer moet de stroom er weer af om uberhaupt kpn app weer op te kunnen starten.
Als ik de ondertiteling uit laat staan geen probleem.

wie oh wie kan mij hier mee helpen, want voor mijn vrouw heeft tv kijken zo geen nut.

Dank alvast voor de support 

 

Er wordt aan gewerkt...

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/kpn-itv-app-live-tv-kijken-werkt-niet-593189?postid=1771707#post1771707


Sorry 

Maar het heeft zich reeds opgelost, door de kpn app te updaten. Maar je verwacht dat het automatisch gaat als je kpn opnieuw inlogt.

Toch bedankt voor mee te denken


Sorry 

Maar het heeft zich reeds opgelost, door de kpn app te updaten. Maar je verwacht dat het automatisch gaat als je kpn opnieuw inlogt.

Toch bedankt voor mee te denken

 

Bij de Chromecast moet je dit inderdaad zelf handmatig doen.

Dat kan, zover ik weet, niet door KPN, Netflix, etc. gedaan worden. 

 

Maar als het goed is, krijg je wel een melding dat er updates zijn.

Net zoals op de Smart tv, ook daar krijg je een melding.

Accoord voor de update moet je altijd zelf doen.

 

P.S.

Beeld via de KPN tv decoder is mooier.