Skip to main content

Waarom doet de ondertiteling het niet op Arte als het kanaal zelf aangeeft dat het een ondertitelde uitzending is

Hoi. Het wordt via de tv plus box gewoon ondersteund. Aanzetten via het ons screen menu. 

Via de Arris of Arcadyan box zou het door aanzetten teletekst met pagina nummer 150 moeten kunnen. 


Heeft u het weleens werkend gehad, @CornelisL ?

Ik gebruik de ondertiteling van Arte niet heel veel, maar de keren dat ik het wel nodig had werkte het gewoon....ook bij opnames...ik zal het vanavond nog eens testen....het werkt zoals @PeterG het hierboven beschrijft.


Dank voor jullie reacties.

Het heeft idd gewerkt, via onscreen. Maar onlangs dus weer niet.


Dank voor jullie reacties.

Het heeft idd gewerkt, via onscreen. Maar onlangs dus weer niet.

Hee, opmerkelijk...ga het ook even testen. Als er aan het begin "Untertitelte Sendung" staat zou het moeten werken.


Moet er wel bij vertellen dat het om een opname ging, ik weet niet of dat wat uitmaakt. Op ZDF bijvoorbeeld maakt het niet uit of het live of een opname is.


Toen je het hier vroeg meteen gecheckt. En werkt het.

Inderdaad live geprobeerd. 

Niet dat ik er wat mee op schiet. Mijn Duits is gelijk op gehoor en via tekst. 


Bij een opname werkt het normaal gesproken ook, @CornelisL

Test het nu even met een opname. Inderdaad, geen ondertiteling…

Soms duurt het een hele tijd voordat de ondertiteling erbij komt...heb ik ook weleens gezien...maar dat hoort natuurlijk niet zo.

O...bij een opname van 14 oktober is er wel weer ondertiteling.


Dank @Ratonesque voor je moeite. Het ging om een opname van 12 oktober. Vreemd ene keer wel ander keer niet…...


Nee, het lijkt erop dat het een beetje op en af is...die opname die ik net testte en waar geen ondertiteling bij was was van 18 oktober (Die USA und der Holocaust).


Programma van gisteren: Tierische Burgherren

Ondertitels zowel live als nu via opname