Skip to main content

Sinds vandaag geen ondertiteling bbc first

@Briellenaar 

Het kan zijn dat de ondertiteling op sommige programma's niet actief is. Of heb je de hele dag geen ondertiteling meer gezien op BBC First? 

 


Dag @Briellenaar. Vreemd. BBC First is gewoon Nederlands ondertiteld. Ter check: kijk je wel daadwerkelijk BBC First en niet BBC One? Hier heb ik wel gewoon ondertiteling. Ik wil je sowieso adviseren om je tv-ontvanger te resetten. Dat is de eerste stap. Vaak los je degelijke problemen daarmee op.


@Briellenaar

Het kan zijn dat de ondertiteling op sommige programma's niet actief is. Of heb je de hele dag geen ondertiteling meer gezien op BBC First? 

 

@Briellenaar 

Heb je inmiddels op de meeste programma's van BBC First weer ondertiteling? 

 


Even steekproefsgewijs teruggeken en de afgelopen 24 uur was er mijns inziens gewoon ondertiteling via BBC First (25).

kijk je wel daadwerkelijk BBC First en niet BBC One?

Dat is inderdaad een goeie. Ik had laatst, met zappen, Father Brown aan en er was geen ondertiteling. Pas na 10 minuten had ik door dat 26 dus BBC One is zonder NLD ondertiteling natuurlijk.
Father Brown is ook op BBC First, dus 25, te zien. Met NLD ondertiteling dan.


Hallo @Briellenaar. Ik heb geen reactie meer van je gezien en ga er daarom van uit dat je inmiddels weer ondertiteling hebt. :slight_smile: Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Het werkt weer, bedankt voor de moeite


Mooi, ook weer opgelost. Voor  de duidelijkheid : Het is altijd mogelijk dat er een enkele keer geen ondertiteling is. Maar over het algemeen zal er wel ondertiteling zijn. 


Bedankt voor je aanvulling, @Noordzee! En fijn dat het weer werkt, @Briellenaar. :slight_smile:


Reageer