Skip to main content

De onder titels bij  love nature knipperen op 4k 5202.je kunt het niet volgen.🤔alleen op deze zender 693.

Goedemorgen @cornelis48,

Ik neem even een gok hier, maar heb je het over de teletekst ondertitels? (pagina 888)

Indien ja, wat zie je dan gebeuren?


Speelt dit probleem nog altijd? @cornelis48


Nee het is volgens mij opgelost. Het heeft zeker een week geduurd. Was heel vervelend. als het weer zo is geeft ik het wel door. 🙂👍


@cornelis48 @TijtheMan @Jeroen_dB Ik weet precies wat bedoeld wordt. Bij Love Nature (4K) is het zo dat de ondertiteling (teletekst 888) bij het verversen hiervan (dus tussen de verversing van de ondertitels in) een zwart beeld geeft. Dat heeft niets te maken met het beeld zelf, maar met teletekst, want linksboven in beeld zie je P888. Dat was voor mij een belangrijke reden om het 4K-pakket stop te zetten.


Ik had inmiddels via DM vernomen dat het niet de Teletekst ondertiteling betrof in deze.

Maar voor de teletekst haperingen om het nog een beetje kijkbaar te houden zou je na het aanzetten van de pagina/ondertiteling nogmaals op de teletekstknop kunnen drukken. Hiermee maak je de achtergrond van zwart naar doorzichtig. Blijft vervelend, maar dan is het nog enige vorm van te volgen.


Goedemiddag het is opgelost. Het ging niet via teletekst. het werd mee gezonde. Het werkt perfect weer .bedankt nog voor mee denken. 🙂👍👍