Skip to main content

Maar hoe krijg ik bijvoorbeel bij Mocro Mafia ondertiteling? Volgens KPN is de serie ondertiteld, maar ik zie nergens een symbool. Ennik bedoel  alle teksten, niet alleen die pasr Marokkaanse woorden..Is gewoon slecht te verstaan

Volgens KPN is de serie ondertiteld,

@enriquenl.Zou je hier van de link kunnen geven waar dat staat? Want dat klopt niet. De Nederlands geproken delen zijn niet ondertiteld via kpn.

Via Videoland.com kan bij enkele series voor NL ondertitels gekozen worden. Helaas wordt dat via kpn (videolandpakket) niet ondersteund.


Beste Peter, je hebt gelijk, ik heb deze link gezien en dacht dat het ook voor via KPN geleverde Videoland zou gelden (https://hulp.videoland.com/hc/nl/articles/202148962-Zijn-alle-video-s-Nederlands-ondertiteld-)

 

Maar waarom wordt dat dan niet ondersteund, en ik kan ook niet zomaar via videoland app aanmelden met kpnaccount ;(

 


Maar waarom wordt dat dan niet ondersteund

Dát is een hele goede vraag! Hopelijk komt daar nog een ondersteunde (v.u. de techneuten) verklaring via een kpn-moderator van.

ik kan ook niet zomaar via videoland app aanmelden met kpnaccount ;(

En dat is dan ook een nadeel. Zeker als je écht afhankelijk van die ondertiteling bent.

Heb je een gehoorprobleem dan beter aanmelden op videoland.com en dat gebruiken. Op tv via Chromecast, of de app in je Smart TV.

@enriquenl .


Kijken er moderatoren mee? Gelukkig is niks mis met mijn oren maar de acteurs in mocro maffia spreken behoorlijk onduidelijk, het Marokkaans kan ik dan weer aardig volgen ;)

Je hebt ook een nederlandse horrofilm Vals, zit op Prime en misschien op videoland. Paar meisjes in de Ardennen in de sneeuw. Ik versta er nauwelijks iets van, mschien wetjutbetrdan? en dan snel uitgesproken

Ik heb op mijn 5 jaar oude Sony paar apps, amazon, youtube,netflix, een haardvuur en nog paar onzinapps.

ik ben afhankelijk van KPN

en om nu opnieuw voor videoland te gaan betalen ")


Maar wat heb je nou aan een forum als KPN niet modereert????? ik kan ze ook.niet bereiken 


KPN kan er per direct ook niks aan veranderen. Alleen de wens doorgeven naar de ontwikkelaars.

Je hebt vast een smartphone. Via een Chromecast kun je de gewone videoland-app dan afspelen op je televisie.


Dank je Peter, moet ik weer iets van Google kopen 😉 die chromecast ken ik niet terwijl ik toch heel lang in internetmedia zit..Kun je daar alle apps op je smartphone mee naar je tv streamen. Ik heb mijn tv wel op internet voor tv en radio maar gebruik hem niet als pc.

verder vind ik het wat raar dat KPN een forum gebruikt voir technische vragen als je 1 nergens anders naar toekunt bij KPN want je zit bij dit thema in een.loop en dat deelnemers me.moeten helpen (waarvoor dank).als je op een medisch forum zit is er altijd een vraag mogelijk aan een arts..Moet KPN toch pok kunnen? een technicus


Kun je daar alle apps op je smartphone mee naar je tv streamen.

Ja. (mits die apps dat individueel ondersteunen). Maar zelf doe ik het met de Netflix-app, de NPOstart-app en de KPN-ITV-app.

Op dit forum zitten ook KPN-moderators. Maar dit soort vragen staan niet in de prioriteitenlijst en hebben dus de wachtrij van ca. 3 dagen. Je hebt deze gisteren gestart: 2 februari.

Ze kunnen in dit geval de wens doorgeven dat dit mogelijk wordt via de kpn decoder.


Dank voor je reactie! Mooi dat KPN mensen lezen, het is idd niet urgent. Hoop alleen dat ik antwoord krijg. Ik zou niet weten hoe je weet of apps dat individueel steunen, en of ik rechtstreeks kan streamen Npo plus is inderdaad ook zoiets, zit wel op mobieltje. Ik heb gisteren even opgezocht wanr sommige merken hebben heel veel apps zoals npoplus (Philips) andere niet. 😞 Kpn itv app ken ik niet, vlg mij heb ik itv van kpn, eerst via wifi maar nu ook via kabel, heeft de monteur aangeraden wegens stabieler beeld (tv staat ver van modem) maar ik zie nauwelijks verschil, al kan ik nu de kabelaansluitingen gebruiken die ik 25 jaar geleden aanlegde. Voor radio ook, maar heb je niet meer..dab kan en via tv maar vins ik.niks qua geluid


Kpn itv app ken ik niet, vlg mij heb ik itv van kpn, eerst via wifi maar nu ook via kabel, heeft de monteur aangeraden wegens stabieler beeld

Uiteraard is de standaard voor KPN Interactieve TV de decoder die bij je TV staat. Maar je kunt het ook nog zonder extra kosten tot op 5 online apparaten gebruiken.

Via laptop via browser met website tv.kpn.com (kun je dus zó uitproberen :wink: ). Aanbevolen browsers Edge Chromium, Google Chrome en Safari (die laatste vaak op Macbooks).

en voor andere apparaten via een App. Die vind je via de appstore onder KPN ITV.


KPN kan er per direct ook niks aan veranderen. Alleen de wens doorgeven naar de ontwikkelaars.

Hoi @enriquenl, dit is dan ook precies wat ik gedaan heb. Hopelijk kunnen ze er wat mee zodat dit gaat veranderen. Bedankt voor je feedback. 


Ik heb reactie ontvangenv van mijn collega: Wij hebben hier geen invloed op. Je kan het beste deze vraag rechtstreeks bij Videoland neerleggen. 


Dank, zal ik doen. Is wel beetje raar dat Videoland aangeeft dat ze bv Mocro ondertitelen, maar dat dat bij KPN niet zo is.

2e dingetje, ip KPN site staat Film1 5.99 kost, bijna zoveel als Amazon film, maar ik betaal steeds 14.99


@enriquenl

Film1 kost met het Alles-in-één abonnement of het “internet + TV” abonnement € 14,99 per maand

Met het Hussel abonnement kost het € 9,99 per maand.

Bij Hussel krijg je, als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt, € 5 korting per maand als je één of meer entertainmentpakketten hebt.
Heb je dus alleen Film1 extra dan is dat € 9,99 - € 5,00 = € 4,99.

Op de site staat de volledige prijs i.c.m. het Hussel abonnement: kpn.com/film1.


Dank, ik heb al jaren alles in 1 van kpn, internet, telefoon, mobiel..zag dat Hussel op hun site. Helaas legt niemand uit wat het is en wat het verschil is tussen die twee

 


@enriquenl

Tot zomer 2017 heetten de abonnementen Alles-in-één

Daarna tot zomer 2019 “Internet + TV + telefoon”. TV en telefoon als opties.

Sinds najaar 2019 nemen nieuwe abonnees dus Hussel af. Dit abo is geheel modulair. En dus heel flexibel.

 

Ik heb mijn huidige abo sinds 2014 geloof ik. Dat heet dus nog steeds Alles-in-één Instap en heeft ook die bijbehorende voorwaarden.
Ik kom ietsje duurder uit als ik naar Hussel ga met dezelfde opties en zenderpakketten als nu. Ik wacht dus nog even.


Dank voor je reactie, ik heb een paar onderdelen naast elkaar gezet van Hussel maar kon niet alles uitrekenen want dat had ik meteen een nieuw contract.

Ik vind het nogal rommelig. Kennelijk bestaat alleen nog Hussel. Husselen en hosselen zijn allebei geen uitdrukking met veel positieve klank ;)

 


Al heel vaak van Kpn naar Videoland en terug gestuurd mbt ondertiteling… vlgs Videoland ligt het aan Kpn, daar de app via Kpn van Kpn is en zie hier Kpn weer de schuld geven aam Videoland. Feit blijft, je kunt niet, net als bij Netflix zowel online als via de een Kpn app kijken via zelfde account.. dan moet je 2 abonnementen afsluiten bij Videoland, maar bij een online abonnement bij Videoland kun je wel alle NL series ondertitelen en via de Kpn app niet.. dus het zal ongetwijfeld aan KPN liggen in deze. En het is heel hinderlijk, met name voor doven en slechthorende die NL series willen kijken! Zo ingewikkeld kan het niet zijn lijkt me!


dan moet je 2 abonnementen afsluiten bij Videoland

@Gaby D . Dat is niet nodig. Je kunt dan gewoon alleen via videoland.com abonneren. Dat kijk je op je tv bijvoorbeeld met behulp van Chromecast of de videoland-app in de smart-tv.

Via videoland-pakket van kpn is geen Nederlandse ondertiteling beschikbaar. Via videoland.com is dat voor zo'n 30 series wel het geval.


@PeterG  dat klopt.. echter streamen werkt bij mij helaas niet vlekkeloos, hapert en stagneert veel. Zodra dat wel goed loopt, schakel ik ook zeker om naar online. Alleen wat ik vreemd blijf vinden, is dat Netflix en prime tv en goedkoper zijn en veel meer mogelijkheden bieden. Om te beginnen kan je met 1 abonnement online als via Kpn kijken.


@Gaby D

De app in de decoder voor Netflix en Prime is gewoon net zo'n app als in een tv, tablet of smartphone. Je kijkt dus niet echt “via” kpn. Maar via Netflix of Prime zelf via de app in de decoder.

Videoland via kpn was er al voordat apps waren uitgevonden. Het was eerst van KPN zelf. Gestart op 11 november 2013. Daardoor is de structuur anders en zit het in het menu. En gaat het abonnement op het videolandPAKKET dan ook via KPN zelf. En kan je via de decoder kijken maar ook online en dan via de app van KPN ITV.

Nog geen jaar later is het overgenomen door RTL NL. ; ikzelf heb het nu 7 jaar via kpn.

Dus zowel het videolandPAKKET als videoland.com zijn beiden ook online te kijken. Resp. dus KPN ITV-app en videoland-app. Maar ja, door het verleden is het wel apart, met bijna hetzelfde aanbod.


Ik heb ook Videoland via kpn ,ondertiteling werkt niet als je via de kpn ontvanger kijkt maar wel als je de app op je tv laptop of telefoon zet daarna gewoon inloggen met je kpn account dan zie je rechts onderaan een ondertitel teken en het werkt wel ,helaas zijn niet op alle tv’s de app te installeren maar dit kun je ook oplossen met bv een cromecast.