Skip to main content

En het klopt weer niet de afgelopen 2 weken , en de ondertiteling van de serie “RULES OF ENGAGEMENT” klopt ook voor geen meter , erg frustrerend.

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Hallo @achimbv, ik kan me het goed voorstellen dat het frustrerend is als de ondertiteling niet klopt. Verkeerde vertalingen en teksten die zichtbaar zijn werken zeer afleidend. Heb je enkele voorbeelden en is het is nog altijd gaande dit issue? 


En het klopt weer niet de afgelopen 2 weken , en de ondertiteling van de serie “RULES OF ENGAGEMENT” klopt ook voor geen meter , erg frustrerend.

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

 

Is het de standaard ondertiteling of de ondertiteling van KPN?

 

Bij de standaard ondertiteling van de zender heeft KPN geen invloed op, dan moet je bij de zender zelf zijn. 


Het is de standaard ondertiteling .


Het is de standaard ondertiteling .

 

Zoals ik al vermelde heeft KPN daar geen invloed op.

Je moet in dit geval bij Comedy Centraal zijn.

KPN geeft de tv zenders, zoals het hoort, 1 op 1 door.


Ik ben het daar niet mee eens dat ik Comedy Central moet benaderen , ik ben klant van KPN en niet van Comedy Central , En het is nog steeds zo , de ondertiteling van de  2 afleveringen van vanavond(29/8/2023) van “RULES OF ENGAGEMENT” zijn ook weer compleet verkeerd.

 


Ik ben het daar niet mee eens dat ik Comedy Central moet benaderen , ik ben klant van KPN en niet van Comedy Central , En het is nog steeds zo , de ondertiteling van de  2 afleveringen van vanavond(29/8/2023) van “RULES OF ENGAGEMENT” zijn ook weer compleet verkeerd.

 

 

Nee, je moet echt bij Comedy Centraal zijn.

KPN geeft alleen de zenders 1 op 1 door, maar heeft (gelukkig) geen invloed op de zenders.

Dat is ook zo bij andere providers.


Heeft comedy central überhaupt mensen daar werken die toezien dat de ondertiteling vloeiend verloopt ? Schijnbaar niet !

sinds vorige week al bij Rules of engagement is het een zooitje,  waarom wordt dit niet gefixt zoals vroeger even wachten aub en het was weer goed, nu al 1 week rotzooi daar bij CC.

 


Nu klopt de ondertiteling ook niet bij Rules of engagement.

Op de site van cc staat geen mailadres of telefoonnummer. Via Facebook zou kunnen misschien? 


Beste kpn,

Comedy central zecht dat het aan jullie ligt. Deze mail stuurde ze mij

   

Comedy Central Customer Experience

Bree T.  
August 30, 2023, 00:42 +0000  
Hello Wim,

Thank you for contacting us. Please contact your provider and report this issue, as they can spot check the transmission. Unfortunately, this error does not originate from our content feed.

Your provider has better insight into how their set-top boxes and other equipment work. They can determine whether the set top box is outdated and needs to be replaced, which commonly causes the issue you have reported.

Be sure to ask them to open a case, provide them with all relevant info (time, date, channel, show/episode title, etc.), and they can investigate further.

Thanks for writing in.
Comedy Central Support
 
 

Ik heb de enkele voorbeelden doorgegeven aan onze tv afdeling. Zij zullen kijken of we dit bij Comedy Central kunnen melden. 


Goedemiddag,

Ik zie inderdaad dat in de genoemde aflevering van 'Rules of Engagement’ de ondertiteling alles behalve klopt. Dit kijkt natuurlijk niet lekker.

Helaas kunnen we daar vanuit de techniek niet direct op handelen. De ondertiteling zit namelijk ingebrand in de stream die we van 'Comedy Central’ krijgen. Wel hebben we intern inmiddels een bericht hun kant op gedaan met de vraag dit te herstellen. Wanneer het opgepakt en hersteld wordt kunnen we helaas niet zeggen. Wel dat het ook van ons uit de aandacht heeft. Dank voor het melden.


Kastje-muur, affijn, bedankt voor de reactie en we zien wel weer...


Goedemiddag @Wim 22345 ,

Ik mis denk ik het kastje-muur gedeelte. Er gaat technisch iets mis en dat is aangegeven bij de verantwoordelijke partij. De melding dat het niet klopt heeft ons geholpen om de leverancier te helpen met als doel het euvel te verhelpen. Naar welk spreekwoordelijk kastje/muur is nu doorverwezen dan?


Kastje:

Please contact your provider and report this issue, as they can spot check the transmission. Unfortunately, this error does not originate from our content feed.

Muur:

Helaas kunnen we daar vanuit de techniek niet direct op handelen. De ondertiteling zit namelijk ingebrand in de stream die we van 'Comedy Central’ krijgen.

Definitie:

iemand van den een naar den ander zenden, zonder dat hij zijn doel bereikt, zonder resultaat.

 

 

 

https://


ok, wellicht ben ik te logisch hiervoor. Technisch gezien wel naar één gestuurd (Comedy Central), maar tot op heden nog niet naar een ander. Toch? En voor wat betreft het behalen van een doel en daarmee resultaat. Welk redelijk tijdsbestek staat daarvoor? Rekening houdende met geen directe eigen invloed op de oplossing anders dan doorgeven?

Ik begrijp het sentiment echt wel, maar vindt het wel een beetje kort door de bocht. 


Kort door de bocht? 

1 heb eerst op internet gezocht of er iets over bekend was

2 contact gemaakt met cc en kreeg als antwoord 'ga naar je provider'

3 contact met kpn gemaakt met antwoord 'ligt aan cc'

4 uitgelegd wat kastje naar muur in deze rechtvaardigd.

 

Als je dit niet begrijpt, is dat jou probleem.

Los het nou maar op, en begin niet over 'tijdsbestek', als je de Feed even goed doorleest, zie je dat dit al even speeld, echter, kpn verwijst alsmaar naar cc.


Hier op het forum communiceren we op een gezellige respectvolle wijze met elkaar @Wim 22345. Laten we het vooral gezellig houden. 

@TijtheMan is van de techniek achter televisie binnen KPN. Bij uitstek dus de juiste persoon om dit door te geven aan Comedy Central. Dat er dus iets misgaat aan hun kant. 


Er valt in deze situatie technisch aan de kant van KPN niks op te lossen. Wat we kunnen doen, en ook gedaan hebben, is contact opnemen met de betreffende partij om het hersteld te krijgen.

Als mij dat de boeman maakt, dan is dat maar zo. Desalniettemin hoop ik dat het spoedig hersteld wordt en iedereen weer gewoon kan genieten van dat wat men wil zien (en lezen in dit geval).


Ok, je hebt helemaal gelijk. 

Ik beëindig deze discussie.