Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling en afvinken

  • March 9, 2020
  • 8 reacties
  • 202 keer bekeken

Scoondy
Helper
Forum|alt.badge.img

Ik heb alweer een tijdje de KPN bij mij thuis en tot tevredenheid. Ik heb echter 2 vragen. 

Waarom staat er geen vinkje (V) bij opgenomen programma's die je hebt gezien. Zou makkelijk zijn bij verwijderen. Andereb providers (Ziggo bv) hebben dit wel. 

Vraag 2 : wij hebben 4 zenders in 4K. Prachtig maar waarom hebben die geen ondertiteling??

Beste antwoord door Scoondy

Teletext werkt inderdaad zoals aangegeven

. Dank voor de tip

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Scoondy

Vraag 2 kan ik wel beantwoorden:

We hebben 3 4K zenders, geen 4. En dat er geen ondertiteling bij zit is niet aan KPN, maar aan die TV zenders zelf. Die sturen geen ondertiteling mee bij hun zenders.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Scoondy . Welkom op het forum.

Fijn dat je tevreden bent over de diensten. Vraag twee heeft @Dennis Schreve al beantwoord en vraag een  vind ik een goede suggestie. Ik zal het doorgeven aan de developers. Wie weet wordt dit ooit nog een optie van onze tuner. Dank voor de feedback. 


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 11, 2020

Hoi @Scoondy 
Bij Love Nature 4K zit ondertiteling via teletext pagina 888
Druk twee keer op de teletext knop dan blijft de ondertiteling in beeld.
De andere twee hebben (nog) geen ondertiteling.


Scoondy
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • March 11, 2020

Teletext werkt inderdaad zoals aangegeven

. Dank voor de tip


Scoondy
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 11, 2020

Hoi @Scoondy . Welkom op het forum.

Fijn dat je tevreden bent over de diensten. Vraag twee heeft @Dennis Schreve al beantwoord en vraag een  vind ik een goede suggestie. Ik zal het doorgeven aan de developers. Wie weet wordt dit ooit nog een optie van onze tuner. Dank voor de feedback. 

Typisch van die 300 in een antwoorden. Die kan ik ook bedenken

 

 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 11, 2020

Het is hier op zich heel eenvoudig. Wat ik gezien heb gaat er na het kijken direct af. Je kan het toch niet langer dan 366 dagen bewaren. Alles wat in mijn opnamelijst staat heb ik dus nog niet gezien.


Scoondy
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 12, 2020

Beste PeterG helemaal gelijk. Zo gaat het meestal ook bij ons maar soms kijkt mijn vrouw naar een opname en verwijderd die dan niet. Ik vergeet het zelf ook wel eens in de haast. Vooral bij series wel eens lastig om te zien welke aflevering je nu bekeken hebt. Andere providers zetten bij geziene opname een vinkje. KPN doet alsof het een wereldontdekking is maar het lijkt mij vrij simpel. Jaren geleden toen ik nog Ziggo keek hadden die dat al. Dus……………………..


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 12, 2020

Ah ja. Als je met z'n tweeën of meer bent, en wat je beiden wilt zien niet samen kijkt, dan werkt mijn methode niet.