Skip to main content

Ik heb alweer een tijdje de KPN bij mij thuis en tot tevredenheid. Ik heb echter 2 vragen. 

Waarom staat er geen vinkje (V) bij opgenomen programma's die je hebt gezien. Zou makkelijk zijn bij verwijderen. Andereb providers (Ziggo bv) hebben dit wel. 

Vraag 2 : wij hebben 4 zenders in 4K. Prachtig maar waarom hebben die geen ondertiteling??

Beste @Scoondy

Vraag 2 kan ik wel beantwoorden:

We hebben 3 4K zenders, geen 4. En dat er geen ondertiteling bij zit is niet aan KPN, maar aan die TV zenders zelf. Die sturen geen ondertiteling mee bij hun zenders.


Hoi @Scoondy . Welkom op het forum.

Fijn dat je tevreden bent over de diensten. Vraag twee heeft @Dennis Schreve al beantwoord en vraag een  vind ik een goede suggestie. Ik zal het doorgeven aan de developers. Wie weet wordt dit ooit nog een optie van onze tuner. Dank voor de feedback. 


Hoi @Scoondy 
Bij Love Nature 4K zit ondertiteling via teletext pagina 888
Druk twee keer op de teletext knop dan blijft de ondertiteling in beeld.
De andere twee hebben (nog) geen ondertiteling.


Teletext werkt inderdaad zoals aangegeven

. Dank voor de tip


Hoi @Scoondy . Welkom op het forum.

Fijn dat je tevreden bent over de diensten. Vraag twee heeft @Dennis Schreve al beantwoord en vraag een  vind ik een goede suggestie. Ik zal het doorgeven aan de developers. Wie weet wordt dit ooit nog een optie van onze tuner. Dank voor de feedback. 

Typisch van die 300 in een antwoorden. Die kan ik ook bedenken

 

 


Het is hier op zich heel eenvoudig. Wat ik gezien heb gaat er na het kijken direct af. Je kan het toch niet langer dan 366 dagen bewaren. Alles wat in mijn opnamelijst staat heb ik dus nog niet gezien.


Beste PeterG helemaal gelijk. Zo gaat het meestal ook bij ons maar soms kijkt mijn vrouw naar een opname en verwijderd die dan niet. Ik vergeet het zelf ook wel eens in de haast. Vooral bij series wel eens lastig om te zien welke aflevering je nu bekeken hebt. Andere providers zetten bij geziene opname een vinkje. KPN doet alsof het een wereldontdekking is maar het lijkt mij vrij simpel. Jaren geleden toen ik nog Ziggo keek hadden die dat al. Dus……………………..


Ah ja. Als je met z'n tweeën of meer bent, en wat je beiden wilt zien niet samen kijkt, dan werkt mijn methode niet.