Skip to main content

Op zowel kanaal 1 tm 9 lopen de ondertitelen niet syncroon maar ook niet op HD en HD glas of Gos. En we krijgen ondertiteling te zien die bij een ander programma horen?

Mijn vragen zijn, gezien de verschillende topics hierover waarom kan een tech bedrijf als KPN dit niet oplossen? Waarom monitoren ze niet hun uitzendingen en springen hierop in? Ik heb het 4k abonnement zijn dan alle HD zenders automatisch vooraan? En zo niet hoe kan je dan HD zenders vooraan zetten?

Hoi @jefjef 
De ondertitels doen de zenders, KPN geeft ze alleen maar door.
En ja van de week was er inderdaad bij een programma totaal verkeerde ondertitels, maar dat staat buiten de KPN, daarvoor moet je bij de zender zijn die dat uitzendt.

Je 2e vraag, je kunt de zendervolgorde niet veranderen.
De beste kwaliteit van de eerste 10 zenders staan op 661/t/m 669


Hoi @jefjef! Bedankt voor je bericht. 

Hoi @jefjef 
De ondertitels doen de zenders, KPN geeft ze alleen maar door.
En ja van de week was er inderdaad bij een programma totaal verkeerde ondertitels, maar dat staat buiten de KPN, daarvoor moet je bij de zender zijn die dat uitzendt.

Dit klopt. Daarom kan het soms ook nog wel eens misgaan. Kunnen wij verder weinig aan verbeteren helaas. 😕

Dan de zendervolgorde. Deze is inderdaad niet aan te passen, maar je kunt wel een lijst met favoriete zenders maken. Als je het nieuwe iTV menu al hebt ga je naar Instellingen > Zenderlijsten en dan kun je daar een eigen zenderlijst maken met bijvoorbeeld alleen de 4K zenders en/of HD Glas zenders. 🙂


@Sanne_M dag sanne, dank voor je reactie. Als ik het goed zijn sowieso de de kanalen vanaf 1 toch in HD?


 Als ik het goed zijn sowieso de de kanalen vanaf 1 toch in HD?

Klopt helemaal! 


Reageer