Skip to main content

we hebben de film Parasite zojuist gehuurd via online demand, de ondertiteling is echter in het Engels. Kunnen we deze zelf instellen op Nederlands?

 

Goedenavond, ik heb zojuist de film parasite gehuurd alleen heeft deze film engelse en niet nederlandse ondertiteling. Helaas was dit nergens aangegeven.. kan dit alsnog op nederlands?

groet maike


Hier hetzelfde probleem… hoe kan dit opgelost worden? 


Hier ook. Werd niet van tevoren vermeld. de Engelse vertaling gaat echt super snel. 


De trailer heeft een Nederlandse ondertiteling en de daadwerkelijke film, na betaling, is Engels ondertiteld. Misleidend voor de aanschaf van een film. Wat is jullie oplossing KPN? Gr. Mark

 


Hier hetzelfde, dat is vervelend kijken. Ik wil mijn geld terug, heb 1 minuut bekeken.


Nog een hier heel teleurstellend - KPN dat is toch te switchen naar Nederlands - wij kunnen geen Engels dus jammergenoeg heeft doorkijken geen zin - graag wijziging van ondertiteling of geld terug SVP.


Gaat kpn nog antwoord geven aub? Erg vervelend kijken 


Hier ook zo! Super irritant! Ik wil ook mijn geld terug, kijkt voor geen meter dit


Bij kijken van parasite krijg ik Engelse ondertiteling. Hoe verander ik die in Nederlands???


precies hetzelfde probleem. helaas is kpn telefonisch niet bereikbaar (dwz voorlopig minimaal 12 min wachttijd). we kijken met iemand die geen Koreaans en geen Engels spreekt / leest, dus jammer van het geld en van de tijd. 


Bij de film parasite via On Demand is de ondertiteling Engels ipv Nederlands. Terwijl de trailer wel Nederlandse ondertiteling heeft.

Hoe wijzig ik dit. Heb de ontvanger al van de stroom gehad en opnieuw opgestart, maar helaas.


Welkom @Exdel  en @Cata 

 

Je bent niet de enige zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/engelse-ondertiteling-ipv-nederlands-492745 

Nog geen reactie van webcare, even afwachten nog 😀


Hier ook dit probleem. Gebeld met KPN, ondertiteling is helaas niet te wijzigen. Geld is teruggestort 👍


Goedemorgen allen! Welkom op het Forum en bedankt voor jullie berichten. Ik heb ze even samengevoegd omdat het om hetzelfde probleem gaat. De film Parasite is vanwege een storing Engels ondertiteld weergegeven in plaats van Nederlands. Dit issue is doorgegeven aan de oplospartij, maar zij kunnen dit helaas pas na het weekend oplossen. Onze excuses voor het ongemak.

Vanwege deze storing kan ik de € 4,99 gaan vergoeden. Als je dit wil, vul dan je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en zet even een berichtje in dit topic dat je dat hebt gedaan. 

* Update 15-03-2020 om 10:50:
De ondertiteling is op dit moment alweer gecorrigeerd. De film kan nu met Nederlandse ondertiteling gekeken worden!


Wij hebben de film parasite 2 dagen geleden gehuurd en kunnen deze dus niet meer kijken , we zouden de film graag willen met nederlandse ondertiteling


Hier ook dit probleem. Gebeld met KPN, ondertiteling is helaas niet te wijzigen. Geld is teruggestort 👍

leuk dat u het geld al terugkreeg! hier was de mededeling (na 20 min in de wacht te hebben gestaan) dat daarvoor over 2 weken weer moet worden gebeld omdat men nu niet kan zien dat ik betaald heb….. 


Reageer