Skip to main content

Hallo, we hebben net Home Alone gehuurd bij On Demand. Helaas loopt de ondertiteling aldoor boven in het beeld door de gezichten heen. Kan dit aangepast worden?

Hallo @FamPieterse123 en bedankt voor deze melding op ons forum. Dat kijkt ook niet fijn! 
Ik heb jullie melding doorgegeven aan een achterliggende afdeling en kom hierop terug, zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het hier weten!


Eindelijk, maar toch: het is geregeld!!! :relaxed: De kosten van de film wil ik graag crediteren, dan kunnen jullie nog een andere leuke film huren! Vul jij hiervoor nog even jullie klantgegevens in het forum profiel? Graag het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer. De gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators.


Bedankt Shyrin. Wat in het vat zit, verzuurt niet :wink: Ik heb de gegevens ingevuld. De cijfers van het rekeningnummer vind je bij het veld onderin het formulier.


Haha, dat is helemaal waar! De kosten zijn bij deze gecrediteerd en worden verrekend met de factuur van februari.

Ik lees dat jullie een maand geleden ook contact hebben opgenomen over de wisselende snelheid van de wifi verbinding: hoe gaat het daar nu mee? Is dat nu opgelost?


Over het algemeen gaat het nu stukken beter met de WiFi. Soms nog een dipje maar het hele huishouden is nu tegelijkertijd online.


Gelukkig en héél herkenbaar! :wink: Laten we hopen op zo min mogelijk dipjes :fingers_crossed_tone4:! Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dat hoor ik het graag van jou!