Skip to main content

Dag, 

Mijn moeder is sinds paar weken klant bij KPN en vanwege haar leeftijd (88 jaar) erg afhankelijk van de ondertiteling. Deze is niet goed. De verschuiving steeds van de tekst is nog wel te doen maar het loopt of enorm achter (getimed op 5 minuten) of het is niet aanwezig. Wat nu toe doen? Zij is erg afhankelijk van de ondertiteling. 
Daarnaast loopt de TV app op de Ipad regelmatig vast of gaat terug. Wat daar aan te doen? 
 

 

Hallo @Jean13 welk merk en type tv-decoder heeft ze in bruikleen van KPN?

 


Net gekeken. Ik zie alleen KPN Diw 7022 op het kastje staan 


Hallo @Jean13 dan heeft ze het nieuwste type, daar werkt de ondertiteling niet meer via TXT pagina 888 , maar via een menu.

Je kunt de ondertiteling binnen het menu permanent aanzetten en ook per zender aan- of uitzetten.

 

 


Ja dat hebben we gedaan maar dat gaat niet goed. Tekst is of niet aanwezig of loopt achter. Een keer getimed, 5 minuten. Dus niet leuk om voor haar naar te kijken. 


Hi @Jean13! Heb je al gekeken op onze kennisbankpagina over de ondertiteling? Daar staan instructies over het instellen. Als dat niet lukt, doe dan eerst nog een reset van de TV+ ontvanger.

Laat je hier weten of dat geholpen heeft? 


Dank je wel! Nuttige toevoegingen. Via de instellingen één en ander kunnen aanpassen. Nu loopt het synchroon, ff afwachten hoe dat afloopt. Moeders wilde of van KPN af of nieuwe tv 🤓


Ah, ik zie het alweer. De tekst gaat na een paar minuten weer achter lopen op het beeld. En dat vertraagt steeds meer. 
Wat nu?