Skip to main content

Waarom op kanaal 11 love nature wel ondertiteling en op kanaal 693 love nature 4k geen ondertiteling?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @leusi1960 ,

Dat komt door het bronsignaal. Als op het originele signaal van Love Nature 4K geen Nederlandse ondertiteling aanwezig is, dan kan KPN dit ook niet doorgeven.  

Via de satelliet is op Love Nature 4K ook geen Nederlandse ondertiteling aanwezig. 


Naar het schijnt kan het wel via Teletekst 888 op het 4k kanaal.


Dat klopt via 888 teletekst. maar als ik dat doet val af en toe het beeld weg is niet stabiel. maar het kan wel.🤔


Dat klopt via 888 teletekst. maar als ik dat doet val af en toe het beeld weg is niet stabiel. maar het kan wel.🤔

Twee keer op de teletextknop drukken dan blijft het beeld wel staan. Dat het beeld wegvalt komt omdat de zwarte achtergrond van txt tevoorschijn komt, door nog een keer te drukken schakel je die achtergrond uit.


Het was wel zorgvuldiger geweest als de KPN dit van te voren had gezegd! Nu heb ik 4k signaal bij Love nature, maar zonder ondertiteling! Overweeg weer op te zeggen!


Hoi @Oscar Alexander 
Vlak boven jouw bericht staat hoe je ongestoord de ondertiteling van Love Nature 4K kunt gebruiken.


Ik heb wel 4k en ondertiteling bij lovenature via kpn maar de ondertiteling trilt heel vaak ook soms bij andere zenders.