Skip to main content

Via het online gebeuren heeft Love Nature geen ondertiteling. Dat is dus de app in de smartphone, tablet en … TV-toestel. En via de website tv.kpn.com is er dus ook geen ondertiteling.

https://tv.kpn.com/play/LIVE/878741589

Via de decoder is er wel ondertiteling.

Dat probleem is ook bij de 4K variant! Wanneer krijgt die zender ondertiteling? Kan wel mooi gezegd worden om pagina 888 te gebruiken, maar zie liever dat de ondertiteling bij de 4K variant ook beschikbaar komt. 


Hoi @PeterG en @Dennis Schreve. Ik zal eens navragen waarom hier onderscheid in gemaakt wordt. Misschien weet @Paul_ dit uit z'n hoofd :thinking:


I've been summoned. Nee, dit weet ik zo niet eerlijk gezegd. Ik denk dat we dit intern even na moeten vragen. Zal iets met een andere stream zijn gok ik zo…?


@PeterG De ondertiteling bleek snel weer terug te zijn. Nog voordat we het konden onderzoeken. Mocht het weer -voor een bepaalde tijd- voorkomen, dan horen we het graag. 


Verhip, inderdaad! :grinning:


@PeterG De ondertiteling bleek snel weer terug te zijn. Nog voordat we het konden onderzoeken. Mocht het weer -voor een bepaalde tijd- voorkomen, dan horen we het graag. 

@Lisa hoe zit dat met de 4K variant? Daar nog steeds geen ondertiteling. Ja met teletekst, dat is helemaal niks. 


Dat is een hele - goede - vraag  :neutral_face:

Heb het nog even nagevraagd:blush: