Skip to main content

De ondertiteling laat de laatste dagen veel te wensen over. Het duurt soms minutenlang voordat de ondertiteling getoond wordt (zowel live, terugkijken vanuit de gids als opnames), ondanks dat deze ingeschakeld is en als de ondertiteling het eindelijk doet dan blijft deze soms hangen en toont telkens dezelfde tekst, met name bij terugkijken en opnames. Is dit bekend?

Kan iemand mij vertellen wat de functies zijn van de services bij toegankelijkheid, deze 3 services (Talkback, Toegang via schakelaar en KPN TV+) staan allemaal op nee

Hi @TonM1965! Ik zie tot mijn verbazing dat er nog geen reactie in je topic is. Sorry hiervoor! Wel heb ik goed nieuws. Met deze update van gister moet het probleem dat je hebt verholpen zijn. Heb je de update nog niet? Dan staat in het topic hoe je die zelf installeert. 

Verder zijn de toegankelijkheidinstellingen daar om het makkelijker te maken voor mensen die om welke reden dan ook zonder hulp niet goed TV+ kunnen gebruiken. Denk aan het opnoemen van de tekst op het scherm. Dit is Talkback. Voor meer informatie, zie ons kennisbankartikel over de instellingen. 


@Bram_ Dank voor je reactie! Geen probleem dat je nu pas reageert. Inmiddels had ik de verbeteringen al gemerkt t.a.v. de ondertiteling na de laatste update.


@TonM1965 blij te lezen dat je op een positieve manier invloed merkt van de updates die we doen! 🙂