Skip to main content

Ik heb ook problemen met de ondertitels:

  • Vanaf een willekeurig moment blijft in een opname dezelfde tekst steeds terugkomen bij elke verversing
  • Dat verdwijnt nadat de opname is gestopt (verlaten) en opnieuw gestart maar daarna blijven de ondertitels een plm een kwartier helemaal weg. Daarna werken ze weer een willekeurige tijd.
  • Uit- en weer inschakelen van de ondertitels helpt niet.
  • Een herstart helpt niet.
  • Mijn instellingen van de ondertitels worden meestal genegeerd (als ze überhaupt verschijnen)

Ook ik denk dat TV+ niet had behoren te worden uitgebracht. Juist door details te bederven is het verminderd bruikbaar, en voor gehoorbeperkten helemaal niet. De Arris met ITV was betrouwbaar en goed. Waarom lokt KPN me in deze val? De beloofde kwaliteit is uitstekend, de werkelijke is zwaar onder de maat.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemiddag @tjiplub en bedankt voor je bericht :)

We blijven de nieuwe TV+ boxen uiteraard doorontwikkelen maar dat maakt het natuurlijk niet minder zuur dat je zoveel problemen ervaart met de ondertitels. Heb je de TV+ Box ook al eens gereset? Hoe je dat doet, lees je in dit artikel op onze kennisbank. Hopelijk zorgt dit in jouw situatie voor de gewenste verbetering! Laat je weten of dit heeft geholpen?


Herstart helpt niet. De tv+ app kan ik gedwongen stoppen, updates verwijderen, gegevens wissen, cachegeheugen wissen, standaardwaarden wissen. Bedoel je één of meer van deze?


Herstart helpt niet. De tv+ app kan ik gedwongen stoppen, updates verwijderen, gegevens wissen, cachegeheugen wissen, standaardwaarden wissen. Bedoel je één of meer van deze?

Een herstart is niet hetzelfde als de tv box resetten @tjiplub ;)

Als je dit linkje opent dan kun je zien hoe je de tv box kunt resetten (dit kan op 2 verschillende manieren maar dat wordt daar allemaal haarfijn uitgelegd). Ben benieuwd of dit helpt en hoor het graag!

 


Tja, ik had “terug naar fabrieksinstellingen” inderdaad niet herkend als reset. Bedankt voor de tip! Het is is nogal een paardenmiddel want ik moest natuurlijk bijna alle instellingen er opnieuw in prutten. Gelukkig niet de login van mijn KPN account. De ondertitels verschenen meteen maar waar het op aan komt is of ze het volhouden. Morgen meld ik me weer.


Resultaat: eenmaal viel de ondertiteling weer uit bij de start van het afspelen van een opname, en kwam na een kwartier alsnog op. Mijn instellingen worden nog steeds in alle opnamen genegeerd. Conclusie: probleem is niet verholpen. Heeft KPN een macro voor de grote reset en het terug invoeren van de instellingen 🤬?


Resultaat: eenmaal viel de ondertiteling weer uit bij de start van het afspelen van een opname, en kwam na een kwartier alsnog op. Mijn instellingen worden nog steeds in alle opnamen genegeerd. Conclusie: probleem is niet verholpen. Heeft KPN een macro voor de grote reset en het terug invoeren van de instellingen 🤬?

Hoe is het de afgelopen dagen gegaan @tjiplub?


Hetzelfde.


Hoi @tjiplub, zou je deze link eens willen openen en kijken of je hiermee uit de voeten kunt?


Ik heb ook problemen met de ondertitels:

  • Vanaf een willekeurig moment blijft in een opname dezelfde tekst steeds terugkomen bij elke verversing
  • Dat verdwijnt nadat de opname is gestopt (verlaten) en opnieuw gestart maar daarna blijven de ondertitels een plm een kwartier helemaal weg. Daarna werken ze weer een willekeurige tijd.

Ik heb hetzelfde probleem, ondertiteling blijft in opnames hangen op dezelfde tekst of verschijnt helemaal niet. Ik heb ook de voorgestelde reset uitgevoerd maar dit heeft niet geholpen. 


Ik heb ook problemen met de ondertitels:

  • Vanaf een willekeurig moment blijft in een opname dezelfde tekst steeds terugkomen bij elke verversing
  • Dat verdwijnt nadat de opname is gestopt (verlaten) en opnieuw gestart maar daarna blijven de ondertitels een plm een kwartier helemaal weg. Daarna werken ze weer een willekeurige tijd.

Ik heb hetzelfde probleem, ondertiteling blijft in opnames hangen op dezelfde tekst of verschijnt helemaal niet. Ik heb ook de voorgestelde reset uitgevoerd maar dit heeft niet geholpen. 

Hier ook zelfde probleem


Goedenavond @Paulus55 en @RvR-KPN,

Bedankt voor het melden. Als jullie de tv+ box instellen op Unicast dan zou de ondertiteling al soepeler moeten verlopen. Hebben jullie hier al naar gekeken? 


Nog niet geprobeerd. Hoe kan ik de TV+ Box op Unicast instellen?


Ga ik proberen!


Ik heb het gevonden. Klopt het dat mijn beeldkwaliteit wel wat minder wordt bij Unicast-mode?

Werkt KPN nog aan een oplossing op dit probleem ook in de Multicast-mode op te lossen?