Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling reclames lopen in beeld van een serie

• September 10, 2025
  • 9 reacties
  • 80 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ben zojuist 2 and a half men aan het kijken bij Veronica, komt die irritante ondertiteling van de reclames dwars door de ondertiteling van de serie heen. 

Gebeurt steeds vaker, heb ik gemerkt. 

Heb een filmpje gemaakt, maar weet niet hoe ik die hier moet plaatsen. Het is te groot namelijk. Dan maar een foto. 

Is er hier iets aan te doen? Ik ga niet elke keer de ondertiteling uit/aan zetten.

Ik heb de nieuwe kpn ontvanger met recente updates. Boven ook een met dezelfde updates en daar is ook hetzelfde probleem. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@MonteZuma, welkom bij onze community. 

Dit is inderdaad vrij irritant en zeker niet zoals het hoort. Het lijk erop dat de ontvanger niet goed is opgestart. 

Zou je willen proberen om de ontvanger enkele minuten helemaal stroomloos te maken om te kijken of dat helpt? 

9 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Hi ​@MonteZuma, welkom bij onze community. 

Dit is inderdaad vrij irritant en zeker niet zoals het hoort. Het lijk erop dat de ontvanger niet goed is opgestart. 

Zou je willen proberen om de ontvanger enkele minuten helemaal stroomloos te maken om te kijken of dat helpt? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 21, 2025

Ik heb nieuwe updates gekregen en geïnstalleerd. Het lijkt erop dat het nu weg is, maar ik hou het even in de gaten. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 22, 2025

Fijn om te lezen, dankjewel ook voor de terugkoppeling hier. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 30, 2025

Avond, 

De ondertiteling van de reclames zijn weer terug gekomen die over de andere ondertiteling heen verschijnen van een serie, maar wel minder frequent. 

KPN tv+ firmware versie 0.35.18

Kpn tv+ launcher versie 1.203.0

Is al meerdere keren herstart.

En het zappen naar een andere zender duurt nu 4 a 5 seconden, voordat het beeld verschijnt. 

Is dit ook te verhelpen? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 1, 2025

Oeff, dan stel ik voor om de TV+ ontvanger te resetten. Als je op de link hieronder klikt zie je precies hoe je dit moet doen. Laat je me nog weten of dit helpt? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 16, 2025

Oeff, dan stel ik voor om de TV+ ontvanger te resetten. Als je op de link hieronder klikt zie je precies hoe je dit moet doen. Laat je me nog weten of dit helpt? 

Daar ligt het niet aan, want in Firefox treedt dit probleem ook al op…..

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 18, 2025

Hmm. gebeurt dit continu op een bepaalde zender? Of alleen bij bepaalde programma's eventueel bij terugkijken? 

Heb je een concreet voorbeeld voor me? Dan probeer ik het hier ook te reproduceren. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • December 15, 2025

Hmm. gebeurt dit continu op een bepaalde zender? Of alleen bij bepaalde programma's eventueel bij terugkijken? 

Heb je een concreet voorbeeld voor me? Dan probeer ik het hier ook te reproduceren. 

Net bij Death Race op Veronica. 15-12-2025 23:00 (Firefox versie 146.0) met allerlaatste Windows updates. Update bij andere zenders volgt.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 15, 2025

En het zappen naar een andere zender duurt nu 4 a 5 seconden, voordat het beeld verschijnt.  

Hoe is dat afgelopen? Klinkt alsof het zogenaamde multicast niet lukt. Als het nog steeds zo langzaam is: hoe heb je je spullen aangesloten?