Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling uitzetten lukt niet bij Terugkijken

• September 6, 2026
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik kan ondertiteling niet uitzetten als ik programma terugkijk of start vanaf begin

Ā 

Beste antwoord door PeterG

Hmm, je zou het uit moeten kunnen zetten via de button onder de voortgangsbalk.

Button wit = uit

Button groen = aan

Lukt dan niet doe dan eerst een herstart. Dat haalt vreemde fouten er vaak wel uit.

Knop ā€˜kpn’ op afstandsbediening circa 4 seconden ingedrukt houden totdat pop up komt. Kies dan voor Opnieuw opstarten. Dit duurt ingeveerĀ 1 minuut.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Bbusje, welkom op onze community, dat is onhandig. Kun je hem wel aanzetten als ie uit staat?
Kun je toelichten wat voor TV ontvanger je hebt en welke softwareversie deze heeft?
Is dit bij alle opnames of programma's die je terugkijkt? (of in ieder geval verschillende opnames van verschillende zenders)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 10, 2026

Diw7022 staat standaard aan bij terugkijken bij alle zenders die ik geprobeerd heb. Niet uit te zetten. Bij live kijken wel mogelijk aan en uit te zetten

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 10, 2026

Hmm, je zou het uit moeten kunnen zetten via de button onder de voortgangsbalk.

Button wit = uit

Button groen = aan

Lukt dan niet doe dan eerst een herstart. Dat haalt vreemde fouten er vaak wel uit.

Knop ā€˜kpn’ op afstandsbediening circa 4 seconden ingedrukt houden totdat pop up komt. Kies dan voor Opnieuw opstarten. Dit duurt ingeveerĀ 1 minuut.