Skip to main content

Ondertiteling uitzetten op TV+ Box werkt niet

• 2 januari 2025
  • 4 reacties
  • 205 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

De ondertiteling was in Android TV niet uit te zetten in het menu. Er zijn 2 opties en beide zijn op uit gezet. Het enige wat hielp is de instellingen wissen via de reset hole op de achterzijde van de box.  

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 10867 reacties
  • 6 januari 2025

Hallo ​@Ziener, uit jouw bericht maak ik op dat probleem inmiddels door een reset is opgelost. Soms is het niet te verklaren maar kan een reset sommige zaken oplossen die normaal gesproken via het menu ingrsteld dienen te worden. 

PeterG
Superuser
  • 61755 reacties
  • 6 januari 2025

Ben afgelopen weken nog één topic met deze opmerking / vraag tegengekomen. Ook daar was het alleen op te lossen met fabrieksreset. Zou mij te drastisch zijn met alle “eigen” apps. En inloggen op diverse diensten.

Ruben Veger
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 januari 2025

Hier hetzelfde probleem.

Het aanzetten van Android TV Captions is nodig om het uiterlijk van de ondertiteling in apps als HBO Max en Disney+ aan te kunnen passen maar dit zet automatisch ook live TV ondertiteling aan van KPN!

Het uitzetten van de KPN ondertitel instelling zet ook de ondertiteling van Android weer uit maar of alles nu uit staat of niet, live TV blijft hele grootte ondertiteling weergeven.

Dit is duidelijk een fout, het is reproduceerbaar en bij deze aan KPN het verzoek de fout op te lossen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 57 reacties
  • 9 januari 2025

Ik meen dat 888 Teletekst ondertiteling inmiddels is uitgefaseerd? Wat een gedoe zeg en mensen met slecht zicht en gehoorproblemen zijn hiervan de dupe. Wat wel werkt is de Android TV spraakknop indrukken en dan schelden op de KPN.

Reageer