Skip to main content

Tv  film opemen  later kijken eerst ondertiteling  pauze reclame daarna geen ondertiteld   jammer ik ben  doof vroeger bevalt  nu niet  jammer 

Hoe komt dat?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Linda,

Ik heb hetzelfde probleem als jij. In mijn beleving hebben vooral RTL zenders en SBS 9 dit euvel, Welke was het bij jou. Het lijkt er op dat deze uitzenders zelf geen enkele controle hebben wat wordt uitgezonden en dat ze gewoon aan het begin van de avond een reel (in een moderne vorm) starten en pas in de ochtend een andere reel starten. 

Dus als je verteld welke zender het was wordt jouw vraag een stuk helderder.   


Hoi Linda, welkom op het forum! Da's lastig kijken dan. Het ging hier echt om de ondertiteling zoals die door de zender meegeleverd werd? Niet via teletekst? Hier kunnen we achteraf helaas niets aan doen. Als je dit eens merkt tijdens een live uitzending, geef het dan bij ons aan (met welk programma en welke zender het is). Dan kunnen we dit direct laten nakijken. 


Beter oud tv ontvangen box ITV  beter dan box TV +   ik wil  graag inruilen oud box ITV   mag wel of niet  want wij zijn doof  nodig meer ondertiteling  gebruikt 


Hoi @Linda van wijk, welkom terug op het forum!

Begrijp ik het goed dat je bent overgegaan naar onze nieuwe TV+ ontvangers? Dan is het helaas niet mogelijk om terug te gaan naar de eerdere ontvangers. 

 

Deze box werkt iets anders op het gebied van ondertiteling. We hebben in dit topic een uitgebreide handleiding over hoe ondertiteling werkt op de TV+ Box:

 

Voor hoe de ondertiteling eruitziet kun je ook zelf instellen. Het is alleen wel zo dat dit soms wat verschilt tussen live tv kijken, en het Terugkijken van een programma of opname. 

Daarnaast zien we soms meldingen dat de ondertiteling achter loopt op de het beeld. Dit is in onderzoek.