Skip to main content
Vraag

Ondertiteling verdwijnt telkens kort, wat heel irritant is

• October 6, 2026
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

sinds 4 oktober heeft de KPN alle sterreclames ondertiteld. sindsdien heeft de ondertiteling de 'hik’ na anderhalve seconde verdwijnt de ondertiteling en een milliseconde daarna verschijn het weer. Het is buitengewoon irritant. Ik denk dat er een refresh is ingesteld van anderhalve seconde waardoor je naar dezelfde zin zit te kijken en plotseling is die een ogenblik uit en dan verschijnt dezelfde zin weer. ik wordt er hypernerveus van. Hebben meer mensen deze klacht? 

groetjes 

5 reacties

• Deelnemer
  • October 6, 2026

Hier precies hetzelfde. Uitermate irritant. Op 2  oktober is hier aan het netwerk gewerkt. Ik weet niet of het daarmee te maken heeft. 

E. Smit
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • October 6, 2026

Beste ​@Doof59 , ​@Gorfel , ​@PeterG ,

On welke kasjes gaat ,het type kasjes

Arris VIP5202 → dit is een oudere KPN-ontvanger.
Arris VIP2952 → eveneens een oudere ontvanger.

DIW7022 KPN TV+ Box → de nieuwere streamingbox.
KPN TV+ App → weer een andere situatie, bijvoorbeeld rechtstreeks op een smart-tv.

Ik ervaar dat bij presentatietekst over de inhoud van komende programma dat er tekst in ondertiteling staat die nog hoort bij een programma van Max rond 17 uur van de vorige dag, ma 5/10. Verwarrend als presentator aankondigt vandaag welke items aan de orde komen bij EenVandaag! Wellicht een bug?

• Deelnemer
  • October 6, 2026

​@E. Smit 

Bij mij gaat het om het KPN TV+ kastje op een Sansung smart TV

Ik kreeg net de factuur van ruim €88 via de mail. Dus ik hoop dat het probleem snel opgelost wordt. Voor dat geld mag je toch wel iets verwachten.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 6, 2026

Die STER reclames (NPO dus) zijn al jaren ondertiteld. Tijd voor een drankje…

Ik vind het bewonderenswaardig dat je de reclames kennelijk echt wilt zien. 

​@Gorfel . Jij hebt dus het TV+ kastje DIW7022. Probeer eens een herstart van de ontvanger. KPN knop ingedrukt houden en kiezen voor opnieuw opstarten.