Skip to main content

Goedemorgen, 

ca. 1 jaar geleden waren er problemen met de ondertiteling voor doven en slechthorenden. Dat is toen heel goed opgelost.

Nu is er sinds ca. 1 week weer een probleem. Na pauzeren, bij terugkijken en bij  opnames van NPO programma's, is het lettertype van de ondertiteling veel kleiner dan bij de rechtstreekse uitzendingen en daardoor heel moeilijk te lezen. Wij hebben niet zo'n groot tv beeld, maar de normale ondertiteling is prima te lezen. 

Kunt u kijken wat er aan de hand is en a.u.b. zorgen dat dit weer normaal wordt?

Alvast bedankt!

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 

 

P.S.

Dit is een klanten helpen klanten forum.

Een moderator kijkt en helpt ook. 


DIW 7022 staat er op


Ik weet dat er iemand meekijkt, daardoor is het vorig jaar ook opgelost


Er zijn regelmatig updates voor de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Zie ook hier om het volgen en je kan je erop abonneren.

 

Zelf gebruik ik het niet, maar ik lees op het forum hier meer klachten over. 


Ik doe altijd de updates. Het kan best zijn dat dit misschien na de laatste update is ontstaan...


Ik heb inmiddels met de KPN gebeld. Kreeg aanwijzingen voor het aanpassen van de lettergrootte van de ondertiteling voor doven en slechthorenden. Dit werkt echter alleen bij de rechtstreekse uitzendingen, niet bij opnemen, pauzeren en terugkijken, daar blijft het een kleine letter. Nu niet alleen hoorapparaten, maar ook nog een bril nodig 😉 we hebben nl. niet zo'n grote tv! 

Ik hoop dat de moderator deze klacht ziet en dit doorgeeft! Ik heb de klacht wel neergelegd bij de dame die me hielp, maar of dat gaat werken is zeer de vraag, ze was er nogal aarzelend over...


Hoi @Ellen KB 
Dit euvel is al bekend bij de ontwikkelaars en er wordt naarstig naar een oplossing gezocht.
Hou de volgende updates in de gaten.


Hallo @Ellen KB,  hier binnen de community hebben we deze klacht reeds vaker gezien de afgelopen dagen. DE ontwikkelaars zijn zoals @huistijger inmiddels op de hoogte. We hopen dat het euvel snel is verholpen. Hou de Product updates sectie goed in de gaten zou ik zeggen! 


👍Dat hoop ik van harte Jeroen, we wachten het met spanning af! 


Hoera, geen update gezien, maar de ondertiteling werkt weer normaal, bedankt!


Afgelopen vrijdag is er een extra update uitgerold: TV+ Box: Update naar KPN TV+ Box versie 1.152.1 | KPN Community

Deze extra update bevat een aanpassing in de ondertiteling. 


Reageer