Skip to main content

Sinds kort abonnement  bij kpn Wat zo.vab belang  is.van info wordt  niet vermeld en dat is het zal maar  handmatig instellen ondertiteling  via teletekst 888.Als je dan naar ander kanaal wil weer stip zetten en dan daar weer  opnieuw.Zeer irritant is dit maar voor grote  groep slechthorend  dove  zo van belang. Jammer dat het.voor afsluiten niet bekend is want dat beïnvloed wel de keuzes 9m wel abonnement  of geen  abonnement  te nemen. En als het al zo gekend is waarom us er dan jog geen oplossing voor als andere het wel kunnen toepassen  bv ziggo. Waarom passen jullie dat niet aan zodat klanten tevreden  zijn  .echt erg jammer dit valt me enorm tegen .kan dan wel goedkoper zijn maar een belangrijk ondertiteling service  ontbreekt .

Welkom op het forum @Speurdertje. Vervelend dat het lastig gaat met de ondertiteling. Ik heb op dit moment geen directe oplossing voor je. 

Wel wordt er continu gekeken wat we kunnen doen om onze diensten te verbeteren. Ik kan alleen geen belofte doen over of en wanneer we een ander systeem voor de ondertiteling in gaan voeren.