Skip to main content
Vraag

Ondertiteling werkt niet bij terugkijken op een ARRIS ontvanger

• August 14, 2026
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Na het, volgens de gebruiksaanwijzing verwijderen en opnieuw downloaden van de software van mijn Arris ontvanger werkt de ondertiteling bij terugkijken nog steeds niet. De tekst " ondertiteling applicatie aan" verschijnt wel, maar de ondertiteling blijft weg. We zijn allebei slechthorend en hierdoor ernstig gedupeerd. KPN, dit graag zo snel mogelijk oplossen.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 14, 2026

Wat een gedoe. Welke ontvanger heb je?

HMB2260, VIP2952, VIP5202 ?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Mart1637. Welkom op de community! Goed dat je de software van de ontvanger al opnieuw hebt gedownload. Als de melding ‘ondertiteling applicatie aan’ wel verschijnt, maar de ondertiteling bij terugkijken vervolgens niet zichtbaar wordt, lijkt er inderdaad iets niet goed te gaan.

Kun je aangeven om welk(e) programma('s) en welke zender(s) het gaat? En speelt dit bij alles dat je terugkijkt, of alleen bij bepaalde programma's? Wil je ook nog antwoord geven op de vraag die PeterG hierboven stelde? Met deze informatie kunnen we jou beter verder helpen. Ik begrijp dat dit voor jullie geen klein probleem is en hoop dat we snel tot een oplossing komen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 19, 2026

Mijn ontvanger is een Arris VIP2952V2

Ik heb het nu nogmaals uitgebreid getest op NPO1,2,3 en Rtl 4 en 5 en nu schijnt het ineens wel te werken. Maar in het verleden werkte het ook soms wel en vaak niet. Hopelijk blijft het goed  maar anders meld ik me wel weer.

In ieder geval, bedankt...

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Fijn om te horen dat de ondertiteling nu weer goed werkt. Mocht het probleem toch weer terugkomen, laat het dan gerust weten. Dan kijken we verder.

Voor nu graag gedaan en hopelijk blijft het gewoon goed werken!