Skip to main content

Hier ook volop problemen met ondertiteling. De ene keer gaat het goed, maar de meeste keren is het janken met de kraan open. Blijft hangen, springt heen en weer op het scherm, bij opgenomen programma's wordt de ondertiteling vaak niet meegenomen. Wij zijn daarvan afhankelijk. Mijn vrouw is volledig doof, zelf ben ik slechthorend. Wij missen nu veel informatie en kijkplezier, terwijl we er wel voor moeten betalen. We geven KPN nog even de tijd om dit op te lossen, anders gaan we toch kijken bij de concurrent. Hiervoor betalen wij niet. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Gorfel, jammer dat jullie problemen ervaren met de ondertiteling. We zien inderdaad dat het niet altijd even lekker loopt. Problemen rondom het niet synchroon lopen van ondertiteling, of ondertiteling die ontbreekt is in onderzoek en wordt aan gewerkt om dat op te lossen. Helaas heb ik op het moment nog geen prognose van wanneer dit dan gaat zijn.

We houden dit in ons overzicht van de meest voorkomende bekende bevindingen bij.

 

Het verspringen ervan op het scherm, vaak als zoiets gebeurt dan is dat bewust. Bijvoorbeeld om tekst die op het scherm getoond wordt niet te bedekken achter ondertiteling. 


Npo start app  zendt npo zenders uit met ondertiteling,


Hoi @Gorfel, jammer dat jullie problemen ervaren met de ondertiteling. We zien inderdaad dat het niet altijd even lekker loopt. Problemen rondom het niet synchroon lopen van ondertiteling, of ondertiteling die ontbreekt is in onderzoek en wordt aan gewerkt om dat op te lossen. Helaas heb ik op het moment nog geen prognose van wanneer dit dan gaat zijn.

We houden dit in ons overzicht van de meest voorkomende bekende bevindingen bij.

 

Het verspringen ervan op het scherm, vaak als zoiets gebeurt dan is dat bewust. Bijvoorbeeld om tekst die op het scherm getoond wordt niet te bedekken achter ondertiteling. 

 Het verspringen van de ondertitelingsbalk gebeurt niet bewust. Kletskoek. De balk verspringt terwijl er verder helemaal geen informatie op het scherm is. Blijkt maar weer hoe goed jullie het probleem in beeld hebben. Er zijn inmiddels een paar updates geweest maar er is nog geen enkele verbetering. Ik ga toch kijken naar een andere provider. Dit vindt ik zonde van mijn geld. Slecht KPN, slecht.


Zoals Erik aangeeft, gebeurt dat váák bewust. Ik begrijp uit jouw bericht dat dit bij jou niet zo is. We werken blijvend aan het verbeteren van de ondertiteling naar aanleiding van de feedback van onze klanten.Â