Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling werkt sinds vandaag niet meer

• 6 januari 2025
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

Mijn schoonouders hebben altijd ondertitels aan staan, maar sinds vanmorgen werken deze ineens niet meer. Gewoon op dezelfde kanalen/programma's op NPO1, 2 en 3 waar het normaal wel werkt.

Ik heb zojuist gecontroleerd bij instellingen en ondertitels staat gewoon aan (stond al aan toen ik keek), maar het werkt niet.

Wat ik al geprobeerd heb:

Ondertitels uit en weer aangezet (ook geprobeerd met tussendoor ontvanger uit en weer aanzetten).

Ondertitel kleur en grootte aangepast, maar zonder resultaat.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Sirrah81! Wat aardig van je dat je je opwerpt voor je schoonouders om dit te onderzoeken en na te vragen. En gelukkig werkt alles weer inmiddels! Daar ben ik blij om. Het was dus waarschijnlijk even een tijdelijke storing. 

Mocht het weer eens voorkomen, vermeld dan gelijk welke tv-ontvanger zij gebruiken en op welke manier je ondertiteling uit en aan zet. Dan kunnen wij en de community gelijk controleren of wij tegen hetzelfde aanlopen. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Slimmerik
  • 50 reacties
  • 6 januari 2025

Nevermind

Ik kreeg zojuist (een uurtje later) bericht van m'n schoonouders dat het spontaan ineens weer werkt.. ðŸ¤·

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2244 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025

Hoi ​@Sirrah81! Wat aardig van je dat je je opwerpt voor je schoonouders om dit te onderzoeken en na te vragen. En gelukkig werkt alles weer inmiddels! Daar ben ik blij om. Het was dus waarschijnlijk even een tijdelijke storing. 

Mocht het weer eens voorkomen, vermeld dan gelijk welke tv-ontvanger zij gebruiken en op welke manier je ondertiteling uit en aan zet. Dan kunnen wij en de community gelijk controleren of wij tegen hetzelfde aanlopen.