Skip to main content
Beantwoord

Ondertitels werken niet meer voor Plex sinds overstap naar KPN TV

• April 29, 2025
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een Samsung tv met een JBL 300 soundbar. Die werkte prima met Ziggo, ook om films van mijn Plex server op tv te toveren en de ondertitels erbij te vinden. Nu heb ik KPN TV in plaats van Ziggo, maar ik kan geen ondertitels toevoegen. wat is er anders? 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@MartinCleaver. Welkom terug op de KPN Community! 

Ik ben zelf ook gebruiker van Plex en heb een eigen filmserver, dus ik kan er enigszins over meepraten. Wat ik er van weet is dat je via de Plex app kunt zoeken naar ondertitels en ze op die manier kunt toevoegen of je zet de ondertitels in hetzelfde mapje als de film op je server. Dan worden ze vanzelf zichtbaar. Dit heeft niet zoveel te maken met welke provider je hebt, want je hebt er enkel een internetverbinding voor nodig. 

Gebruik je nog wel Plex via de app op je Samsung tv of ben je geswitched naar gebruik van Plex via de TV+ box? Niet dat dat uitmaakt trouwens, maar dat kan ook hetgeen zijn wat is veranderd bij jou. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 2, 2025

Hey ​@MartinCleaver. Welkom terug op de KPN Community! 

Ik ben zelf ook gebruiker van Plex en heb een eigen filmserver, dus ik kan er enigszins over meepraten. Wat ik er van weet is dat je via de Plex app kunt zoeken naar ondertitels en ze op die manier kunt toevoegen of je zet de ondertitels in hetzelfde mapje als de film op je server. Dan worden ze vanzelf zichtbaar. Dit heeft niet zoveel te maken met welke provider je hebt, want je hebt er enkel een internetverbinding voor nodig. 

Gebruik je nog wel Plex via de app op je Samsung tv of ben je geswitched naar gebruik van Plex via de TV+ box? Niet dat dat uitmaakt trouwens, maar dat kan ook hetgeen zijn wat is veranderd bij jou.