Skip to main content

Hallo, ik heb mijn tv abonnement opgezegd omdat ik nauwelijks tv kijk en wil nu e.e.a. retour sturen. Er staat alleen dat ik de tv ontvanger arris en adaptor moet terugsturen. Mag ik de afstandbediening houden? Wilt u exact aan mij melden wat ik moet terugsturen. Het is zo onduidelijk geformuleerd? Ook staat er dat ik bij een KPN winkel de retourzending ook kan deponeren. Is dat ook zo? Ik hoor graag uw reacties.

Groet, Irene Feddes


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jou vraag aangemaakt

Hallo, ik heb mijn tv abonnement opgezegd omdat ik nauwelijks tv kijk en wil nu e.e.a. retour sturen. Er staat alleen dat ik de tv ontvanger arris en adaptor moet terugsturen.

 

Lijkt mij helemaal duidelijk.

Je hoeft alleen de KPN tv decoder en de voedingsadapter retour te sturen.

 

Afstandsbediening i.v.m. hygiëne hoeft niet retour.

Kabels zijn vaak gebruikt en beschadigt en hoeven ook niet retour. 


Hallo @Tembem je kunt de spullen ook retourneren bij een lokale KPN-winkel.

Je krijgt dan echter geen retourbewijs, maar wordt er een aantekening bij je account gemaakt. Zie daarop toe dat dat ook gebeurt.

 


Hoi @Tembem, goed dat je je vraag hier stelt, als de brief (of e-mail) onduidelijk is. Ik hoop dat je er uit gekomen bent met de adviezen van Joop en JanD hierboven.

Kan het het stuk tekst dat niet duidelijk is hier met ons delen? Je kan een screenshot hier in je topic delen. Dan kan ik het meenemen ter verbetering. Verder lees je in onze Kennisbank ook alles over het terugsturen van apparatuur:

Â