Skip to main content

U stuurt mij ongevraagd een modem. Op de mails worden termen gebezigd als “hierbij u bestelling” ik heb niets besteld. Ik heb kpn aangehouden omdat ik het een probleem vond om al mn alarm camera en andere hardware om te zetten. Ik heb nl. een “eigen ww” en daarbij zou je handmatig de veranderingen moeten doen. Er staat in de brief dat als je zelf de omzetting niet kunt doen je voor 75 euro een monteur kunt bestellen. dat is helemaal de bloody limit. Ongevraagd een nieuw modem en dan zelf de kosten betalen voor de installatie. Ik heb internet via een andere provider maar heb kpn aangehouden voor de bestaande verbindingen met hardware. TV heb ik via Canal digital en mobiel heb ik via Vodfoon. .En dat terwijl ik al  nieuwe telefoons heb moeten kopen omdat u eenzijdig besloot ISDN af te sluiten allemaal eenzijdige veranderingen waar je als klant niet op vooruit gaat. En dan durft u ook mijn kosten nog te verhogen van 25 euro “alleen internet” naar 40 euro. Vroeger met mn planet abonnement had ik het beste internet nu valt constant de verbinding weg en is de boel traag. Vandaar dat ik van provider veranderd ben. Ik denk er over om KPN nu weg te doen omdat de enige reden om het abonnement te behouden wegvalt  vanwege het feit dat ik nu toch al die wachtwoorden moet omzetten. Verder vind ik het belachelijk dat een internet provider geen e-mailadres gebruikt. Nu moet ik van alle conversatie via publieke media prinsscreens maken voor de bewijsvoering. En iedereen kan meelezen wat de privacy niet ten goede komt. Telefonisch moet je e.e.a. op microfoon zetten en een er dictafoon bij houden voor bewijsvoering. Echt slecht.KPN sucks wat mij betreft

 

Als u een ander modem krijgt, dan neemt dat nieuwe modem als het goed is automatisch de WiFi instellingen van het vorige modem over.

"Ik heb internet via een andere provider maar heb kpn aangehouden voor de bestaande verbindingen met hardware."

Deze zin snap ik niet. Bent u nu wel of niet klant bij KPN?