Skip to main content

Wij hebben vannacht op 27-12-2020 om 00.02 een mail gekregen dat ongevraagd het pakket is gewijzigd.

We hebben nu fox sport gekregen en het pluspakket is er af gehaald. Wij hebben dit niet verandert. 

We willen dit terug verandert hebben omdat we niks met fox sport hebben!!!!!!

Ook is onze vraag hoe dit ongevraagd heeft kunnen gebeuren.?

Ook hebben we het pluspakket altijd gratis gehad en willen dit natuurlijk ook gratis weer terug hebben. En dit per direct.

 

 

 

Hallo @Wesselink46 ,

Vreemd dat dit schijnbaar vanzelf is gebeurd. Dat kan eigenlijk helemaal niet. Terug kan zeker. Waar ik wel aan twijfel is of het per direct kan. Normaliter kun je de gratis zender bij Compleet maar één keer per maand wisselen. Je zou het eens kunnen proberen via MijnKPN. Je hebt het niet zelf gedaan zeg je dus wellicht kan het toch. Anders wordt het wachten op een medewerker van KPN (moderator) die reageert. Dat kan i.v.m. drukte meerdere dagen duren. Je kunt alvast alle gegevens invullen in je profiel. De privé gegevens zijn niet zichtbaar voor ons maar alleen voor KPN medewerkers.


In het verleden ook weleens gehad. Toen netjes opgelost via kpn chat.


Hi @Wesselink46, wat raar dat dit zomaar is gebeurd :slight_frown: Het wisselen van zenderpakket kan via de klantenservice, via je MijnKPN account én via je tv-ontvanger. Kan het wellicht zijn dat iemand in jullie huishouden dit onbedoeld via de ontvanger heeft aangezet?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Hallo,

Nee er is niemand in de familie die het pakket heeft verandert daarom vinden wij dit raar.

Ik heb mij gegevens ingevuld in het profiel.

 


Wij hebben vannacht op 27-12-2020 om 00.02 een mail gekregen dat ongevraagd het pakket is gewijzigd.

We hebben nu fox sport gekregen en het pluspakket is er af gehaald. Wij hebben dit niet verandert. 

We willen dit terug verandert hebben omdat we niks met fox sport hebben!!!!!!

Ook is onze vraag hoe dit ongevraagd heeft kunnen gebeuren.?

Ook hebben we het pluspakket altijd gratis gehad en willen dit natuurlijk ook gratis weer terug hebben. En dit per direct.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Bedankt @Wesselink46!

Als ik de bestelling bekijk, zie ik dat die geplaatst is via een tv-ontvanger op 27-12-2020 om 00:02:09. Ik kan niet zien via welke van de 3, maar het heeft er dus echt alle schijn van dat iemand in het huishouden dit (wellicht per abuis) om heeft gezet.

Het switchen van zenderpakket is op dit moment niet mogelijk, omdat dit maar 1 keer per maand kan via KPN Compleet. We kunnen dit voor het eerst weer proberen op 01-01. 


Goedemorgen,

Hmmm heel raar want naar mijn weten is er niks bijzonders gebeurt.

Maar ja het is niet anders. Als je het op 1 januari zou willen proberen om de pakketten weer om te kunnen zetten zou dit heel fijn zijn. Want er zijn toch zenders in het pluspakket die wij met regelmaat kijken en geen gebruik maken van het fox sport pakket.

Miss is het een tip om eerst via een mail een bevestiging te vragen voordat dit zo maar omgezet kan worden. Scheelt een hoop problemen en ergernissen bij mensen.

 

 


Zelf ben ik vrij op 1 januari, maar als het goed is, lukt het jullie zelf ook :slight_smile: Kan via je MijnKPN account of dus via het menu van de ontvanger.

Mocht het jullie niet lukken, trek je dan weer aan de bel hier?

 


Hi @Wesselink46

Allereerst nog de beste wensen voor 2021!

Hebben jullie zelf al geprobeerd om het Pluspakket weer aan te zetten? Of zal ik me daar nu even mee bezig gaan houden? :relaxed:


Hallo,

Ook nog de beste wensen voor 2021

Zou jij het voor ons willen proberen. Dan horen het wel van je als het gelukt is.

Alvast bedankt.

 


Bedankt!

Ik heb de wijziging van het zenderpakket aangevraagd en volgens mij gaat dat goed :blush: Zou je in de loop van de dag in de gaten willen houden of je de zenders van het Pluspakket inderdaad weer kunt bekijken? 


Hoi,

Ik zie idd dat het pakket is geactiveerd door een bevestigingsmail van jullie.

De zenders staan er nog niet op maar dit houden we vandaag wel in de gaten. Als er verandering is dan laat ik het je nog even weten.

Alvast bedankt.

 


Voor zover ik kan zien, staan de zenders nu ook weer actief op de tv-ontvanger, klopt dat ook echt? :slight_smile:


Hai,

Ja we hebben idd de zenders erop staan. Heel erg bedankt voor je hulp.

 


Top! Graag gedaan en weer veel kijkplezier gewenst :blush: