Skip to main content

De televisie vertaalt voor mij opnames van bijvoorbeeld First Dates Ireland. Zowel ondertiteling als spraak vertaalt ie en speelt ie af dus ik kan niet normaal naar een programma kijken. Door de geluiden van het programma heen hoor ik het programma in het Nederlands. Alles al geprobeerd maar het lukt niet...

Hallo @bpn13 

 

Welke merk en type TV heb je?

 


Hallo @GeSp 

Een JVC, niks speciaals eigenlijk

Hij heeft dit ook nog nooit eerder gedaan…

Groetjes


Is het een android TV, heb je er misschien een app op staan die kan vertalen en die per ongeluk aangezet is?


Nee het is geen Android tv. Alleen een losse tv en kpn met opnemen... Heel gek, ik snap er niks van…

 

 


Nee het is geen Android tv. Alleen een losse tv en kpn met opnemen... Heel gek, ik snap er niks van…

 

 

Dit is een programma op NPO3, geloof ik. Gebeurt dat ook op andere Engelstalige programma's op NPO 1, NPO 2 en NPO 3?

Heb je hem staan op kanaal 193? Dat is het kanaal met gesproken ondertitels. Probeer hem eens op kanaal 3 of (als je glasvezel hebt) op 663


Het zou ook in de opname kunnen zitten.

Wat @MinneH zegt zou dus kunnen als je per ongeluk van kanaal 193 hebt opgenomen.

Heb je ook opnames van andere Engelstalige programma's en gebeurd het daar ook?


Ah super lief allemaal! Dan is dat het ja! De andere programma's hebben het niet en nu zie ik bij First Dates ook een spraak emoji staan, hahahah. Wist niet dat dat bestond, bedankt allemaal! 

Groetjes